OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om uppdraget:
Har du ett teknikintresse och är en driven person som vill vara med på en tillväxtresa hos ett innovativt bolag som gör människor starkare, smartare och gladare? Då kanske det är just dig vi söker!
Linkura söker nu en customer success till leveransavdelningen vilken kommer vara ansiktet utåt för många delar i avdelningens olika arbetsområden. Teamet består av drivna människor med en stark laganda. Rollen innefattar att ha en nära dialog med såväl kunder som medarbetare, ha hand om supporten och att leda diverse kundprojekt parallellt. Du ansvarar för att förbättra och bibehålla en god användarupplevelse, men även för hela leveransprocessen från början till slut. Det är en roll som kräver en god kommunikativ förmåga i skrift och tal på både svenska och engelska, självledarskap, planering, kommunikation och koordination. Vi ser gärna att du är ansvarsfull, lösningsorienterad, kan hantera mycket information och är strukturerad för att kunna axla rollen på bästa sätt!
Vi söker dig som:
Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning och brinner för att vara med och utveckla en start-up. Det är meriterande om du har någon form av erfarenhet av projektledning. Du har en positiv inställning, är serviceminded, nyfiken och driven med ett intresse för teknik och välmående.
Om företaget:
Linkura är ett innovativt och växande företag med rötterna i biomedicinsk forskning vid Linköpings Universitet som har stora och spännande nationella kunder. De erbjuder olika program till organisationer som avser att stärka den mentala konditionen genom att kombinera avancerad biodata, digital coachning med de mjuka och mänskliga värdena. Att vara en del av Linkura kommer ge dig en mängd olika utvecklingsmöjligheter där du kommer få arbeta med ambitiösa och framåtsträvande kollegor!
Om anställningen:
Denna rekrytering är på heltid, 100% där rekryteringsprocessen hanteras av Xamera. Du kommer efter avslutad rekryteringsprocess bli anställd hos Linkura direkt.
Vi på Xamera har varit verksamma sedan 2013 med visionen, ambitionen och målet att skapa skönare karriärer inom IT och teknik. Det gör vi genom att vara specialiserade på våra kandidater, kunder och målgrupp för att alltid hjälpa dig som kandidat till dom bästa möjligheterna som är skräddarsydda just för dig. De senaste åren har vi tilldelats flera utmärkelser så som Årets Gasellföretag i Östergötland 2019, Gasellföretag 2020 och Superföretag 2020.
Startdatum:
Så snart som möjligt
Allmän information till Xamera:
Ansök genom länken nedan! Hittar du den inte? Klicka här: https://xamera.teamtailor.com/... (https://xamera.teamtailor.com/jobs/1494609-jobba-med-customer-success-hos-linkura). Om du har några frågor gällande tjänsten kan du kontakta julia.olsson @xamera.se. Detta uppdrag tillsätts löpande, så skicka iväg din ansökan idag.