OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Jappa söker nu efter positiva personer som vill jobba extra med att leverera förstklassiga kundtjänstupplevelser mot finska kunder för en av våra snabbt växande e-handelskunder.
Vår kund är verksam inom försäljning av köksredskap och inredning. De har en strategisk syn på sin kundtjänst och ser denna som en prioriterad avdelning på företaget - en tillgänglig och kunnig kundtjänst bidrar till deras kunders nöjdhet. För att stötta sin kraftiga tillväxt behöver de nu öka kapaciteten hos sin kundtjänst.
Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att besvara frågor som inkommer via olika kanaler till kunden. Frågorna kan beröra produkter, återbetalningar, returer mm. Kvaliteten på företags kundtjänst har stor påverkan på hur nöjda kunderna blir. Vi strävar därför efter att hitta personer som kommer att ge vår kunds kunder en bra upplevelse och ett bra bemötande.
Arbetet är primärt vardagar på deltid. Detta kan ökas vid behov och enligt överenskommelse mellan kunden och dig som konsult.
Vi söker dig som är flexibel OCH strukturerad. Du gillar verkligen att hjälpa andra och har förmågan att anpassa dig till olika kunders frågeställningar och på ett trevligt sätt komma till korrekt avslut.
Mängden inkommande kundfrågor varierar över tid, varför du behöver kunna anpassa ditt arbetstempo för att kunna hålla en jämn, hög servicenivå.
Detta är det perfekta jobbet för dig som exempelvis är student och som utöver en extrainkomst vill bygga ett attraktivt CV inom e-handelsbranschen.
Jobbet startar omgående och utvärdering av kandidater görs löpande.
Kravprofil
Som lägst gymnasiekompetens
Meriterande om du har erfarenhet av kundservicearbete
Meriterande om du arbetat inom e-handel tidigare
Utmärkt kommunikativ förmåga i både tal och skrift på finska och engelska, övriga språk är ett plus.
Meriterande om du har jobbat i något av de system som idag används för kundtjänstarbete inom e-handeln, exempelvis Zendesk eller Visma, och vara bekväm i minst en plattform.
För att kunna ge kunderna bra service tror vi att det är nödvändigt att du har ett genuint mat- eller bakintresse.
Glöm inte att lägga till rollen "Kundtjänst och Support" i Jappa för att kunna bli hittad av kunden.
*********************************************
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Du som söker efter uppdrag lägger upp din profil på Jappa och blir därefter tillgänglig för företag som vill anlita dig för uppdrag.
TIPS: Vi har märkt att våra kundföretag hellre anlitar personer som har väl ifyllda profiler och som motiverar varför de passar just i den roll de lagt upp sig på. Kontakta oss på Jappa på chatten som finns på www.jappa.jobs om du vill ha hjälp att förbättra din profil.
OBS - ansökan sker genom att du registrerar din profil och din önskade roll på www.jappa.jobs. Jappa tar inte emot CVn eller ansökningar via email, dvs på det gammalmodiga sättet. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.
#jobbjustnu