OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta på ett av Sveriges största pensionsbolag tillsammans med engagerade och kunniga kollegor? I så fall har vi en fantastisk möjlighet för dig som vill arbeta med och utvecklas inom service! Uppdraget är på heltid tillsvidare och i den här rollen är din helhet det viktigaste. Vi jobbar med löpande urval, så se till att söka redan idag!
OM TJÄNSTEN
PRI är marknadsledande i Sverige inom pension och förvaltning och strävar efter ett väl fungerande och hållbart näringsliv och samhälle som inger förtroende. PRI Pensionsgaranti befinner sig just nu i ett utvecklingsskede och behöver stärka sin pensionsadministration med en ny kundtjänstmedarbetare. Som kundtjänstmedarbetare axlar du en viktig roll i att vara kundernas första kontakt. Det här är en gyllene chans för dig som är i början av din karriär och känner att du har mycket att visa och ge!
Företagskulturen kännetecknas av det lilla företaget med stora ambitioner, utrymme för påverkan och goda möjligheter till utveckling. Initiativkraft, samverkan och långsiktighet är de värderingar vi står för. Du kommer med andra ord komma in i ett familjärt team som kommer hjälpa dig in i din nya roll.
Du erbjuds
* Goda chanser till överrekrytering om du gör ett mycket bra arbete
* Arbete i ett dedikerat och kunskapsrikt team där utveckling är i fokus
* En närvarande konsultchef som kommer vara med dig under hela uppdragstiden
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Som kundtjänstmedarbetare arbetar du i kundtjänst och ansvarar för att ge bästa möjliga service till PRIs kunder. Du kommer arbeta i första ledets kundtjänst vilket innebär att du kommer vara kundens första kontaktperson när de kontaktar kundtjänst via telefon eller mejl.
I rollen krävs det att du har ett eget driv och vilja att hjälpa till och utvecklas tillsammans med hela teamet. Vi lägger stort fokus på att hitta en person som inte är rädd för att fråga och vågar kavla upp armarna för att ta sig an nya utmanande uppgifter!
VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieutbildning
- Har tidigare erfarenhet inom service och administration
- Har jobbat med försäkringar innan
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, då detta är en del av arbetet
Det är mycket meriterande om du
* Tidigare erfarenhet inom kundtjänst
* Har en utbildning inom ekonomi
Som person är du
* Orädd
* Initiativtagande
* Serviceinriktad
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: 100% tillsvidare
* Placering: Centrala Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231