OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bli en del av ett växande projekt? Vill du få chansen att bo i soliga Spanien? Då är det just dig vi letar efter!
Lite om oss!
Vi är ett spännande och väletablerat projekt på cirka 350 personer fördelade på tre platser - Alicante, Kalmar och Malaga, som stadigt expanderar.
Vi letar nu efter fler stjärnor inom försäljning och kundtjänst som vill bli en del av gänget. Om du är någon som drivs av att lyckas, gillar att sälja och alltid är redo att göra det där lilla extra för kunden samtidigt som du gillar utmaningar och att utvecklas, då kan det bara vara dig vi letar efter!
Våra rådgivare på kundtjänst arbetar främst med att ge befintliga kunder förstklassig support när de ringer in. Samtalen du hanterar kommer att ha olika innehåll, till exempel en kund som vill ändra något, eller har frågor om prenumerationer, produkter och tjänster. Du kommer också att få jobba med försäljning till nya och existerande kunder. Vi förbereder dig med 4 veckors träning på våra produkter och tjänster, så att du kan kan känna dig säker på hur du ska hantera support och merförsäljning.
Vi fokuserar på lagandan; firar våra framgångar dagligen, arbetar tillsammans och har roligt ihop. Vår aktivitetsgrupp fixar sammankomster och utflykter året runt!
Varför oss, frågar du?
- Fullt spanskt kontrakt med alla förmåner och inskrivning i det spanska sjukförsäkrings systemet från den dag du börjar arbeta
- Mycket goda möjligheter till karriärutveckling
- Fastanställning
- Attraktiva lönevillkor
- Relocation Package - vi hjälper dig med flyttningen
- Obegränsad provision på din försäljning!
- Betald utbildning
- Betald semester (4 veckor + 4 dagar / kalenderår)
- Ett modernt kontor med öppen och trevlig planlösning
- Regelbundna evenemang för de anställda och andra incentives
- Företags- och projektinitiativ, som sommar & vinterfester, utflykter, generösa tävlingar med fina priser och team aktiviteter
Okej, och vad ska jag göra på dagarna?
- Hantera inkommande samtal från befintliga kunder
- Merförsäljning av produkter och kampanj erbjudanden
- Roterande arbetstider mellan öppettiderna:
Mån-Fre 8-19
Lör-Sön 10-18
Delade skift (8-12, 15-19)
39 timmars arbetsvecka
- Minst 2 fria helger per kalendermånad
Intresserad?
Var vänlig och skicka endast CV på engelska.
START: 11JUL2022
PLACERINGSORT: Torrevieja, Alicante, Spanien
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidarekontrakt.
How does Webhelp respond to the Covid-19 situation?
Due to the current situation, we are receiving more questions regarding vacancies and practical questions about e.g. job start. We understand why and therefore, you can read how we are responding to the Covid-19 situation. Click here, https://www.webhelpnordicjobs.com/pages/being-webhelp-under-covid-19?preview=true
If you need further information, you are always welcome to contact our HR team, who is more than happy to answer your questions.
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world's most exciting brands. By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us