Jobba med kundrådgivning på SEB i Sundsvall

Jobba med kundrådgivning på SEB i Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Vill du leverera kundservice i världsklass? Vi rekryterar nu nya medarbetare till SEB i Sundsvall!

Är du en stjärna inom service som vill göra skillnad för kunden och dessutom jobba med framtidens kundrådgivning? Drömmer du om en karriär inom en etablerad storbank i Sundsvall? Då kan det vara här din resa börjar! Det här är en direktrekrytering till SEB, och tjänsten ska påbörjas inom kort. Vi ser fram emot din ansökan snarast!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Här har du en unik möjlighet till personlig utveckling, såväl som en härlig arbetsplats med kompetenta kollegor. Du kommer till en arbetsplats präglad av en värderingsdriven kultur, med gemensamma mål att leverera kundservice i världsklass. För dig som vill utvecklas i din karriär finns många möjligheter, har du viljan och ambitionen så har företaget vägarna!

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som kundrådgivare har du till uppgift att:

• svara på samtal från kunder (privatpersoner) och hjälpa dem på bästa möjliga sätt i sina bankärenden
• bistå med råd och tips, samt coacha kunderna till att använda företagets service på ett optimalt sätt
• svara på frågor om exempelvis öppettider och tjänster
• kommunicera med kunder via mejl

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten startar med 6 veckors obligatorisk utbildning, för att du ska få bästa förutsättningar att lyckas. Du har sedan en handledare till din hjälp, samt givetvis kollegor och chefer som gör allt för att stötta dig i din nya roll.

Arbetstiderna kommer att variera och är förlagda till dagtid, kvällar och helger. Ramtiderna är 06:45-23:15. Du lägger ditt eget schema och bankens trafikplanering försöker att i så hög grad som möjligt tillgodose dina önskemål.

VEM ÄR DU?

Vi vill att du kan uppvisa betyg från avslutad gymnasieutbildning, och troligen har du tidigare erfarenhet av servicearbete i någon form och du drivs av att se till att kunden får det absolut bästa som kan erbjudas. Utöver det lägger vi störst vikt vid vad du kan och vill göra framåt! Vi tror att du har ett starkt ekonomiskt intresse, kanske är det du som sköter familjens privatekonomi? Eller alltid varit den i kompisgänget som har bäst koll på aktiemarknaden? Du är kommunikativ, pedagogisk i din framtoning och mår som bäst när kunden är riktigt nöjd!

Eftersom tjänsten startar med en obligatorisk utbildning är det viktigt att du kan starta direkt.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det TNG som sköter hela rekryteringsprocessen fördomsfritt och kompetensbaserat. Du ansöker därför jobbet anonymt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev. Med en kort text i vårt enkla ansökningsformulär kan du istället motivera ditt intresse för tjänsten och besvara relevanta frågor om din kompetens. Notera att vi gör första urvalet löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Så snart du skickat in din ansökan kan du följa den steg för steg via vår hemsida. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Varmt välkommen, vi hörs snart igen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 6 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 september 2021
  • Ansök senast: 27 september 2021

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024