Arbetsbeskrivning
Är du lösningsorienterad, hjälpsam och tävlingsinriktad? Då kan ett jobb på PostNords kundservice vara något för dig! Här får du chansen att hjälpa inringande kunder att spåra paket och lösa problem.
Bli en del av ett stort och sammansvetsat team som tillsammans jobbar för att nå mål och tävla mot andra avdelningar. Kontoret som är helt nytt ligger med tillgång till bra kommunikationer vid Backaplan i Göteborg. PostNords kundservice har öppet måndag till fredag 08 – 20.15 och du blir schemalagd på heltid mellan dessa tider.
Vem är du? Du är engagerad och har hög arbetsmoral
Är social och vill arbeta med kundbemötande
Trivs med att arbeta i team
Har en fullständig gymnasieexamen
Vad får du? Fullt betald utbildning & stora utvecklingsmöjligheter
Bli en del av ett stort sammansvetsat team
Heltidsanställning måndag till fredag
Anställningen är hos Teleperformance
PostNord erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Framåt väntar enspännande resa och vi hoppas att du vill vara med och stärka Postnords position inom e-handel och leverans – samt visa att de levererar service i världsklass.
Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.
Vi tillsätter med omgående start så tveka inte att inkomma med din ansökan!