jobba med kundservice för Svenska Dagbladet?

Arbetsbeskrivning

Teleperformance är världens största företag inom outsourcad kundservice.Teleperformance startade sin verksamhet i Norden 1985 och har varit en av de ledande aktörerna sedan dess.Cirka 80 procent av verksamheten innefattar outsourcing av kundservice och resterande del kvalitativ telemarketing.Se även www.teleperformance.com I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal.Även mail, chatt samt viss administartion ingår.Ditt mål är att ge den bästa, snabbaste och mest effektiva servicen.Utgående samtal så som välkomstsamtal, soft collect, retention och återkoppling sker även löpande.Vi satsar stort på merförsäljning i varje samtal, vilket innebär fokusering på just problemlösning samt sälj.Exempel på frågor som inkommer är prenumerationsfrågor, produkter, priser, kampanjer, fakturor osv. Du kommer att genomgå en utbildning för att lära dig allt om uppdraget. Vi söker dig som: - är kommunikativ och lyhörd.- har mycket god säljförmåga.- är serviceminded och har god problemlösningsförmåga.- som är målinriktad och har en stark vilja att utvecklas.- har god språklig förmåga.- som är utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer.Vi söker dig som är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd.Du har tidigare erfarenhet från kundservicearbete och/eller försäljning.Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.Start: Omgående Skicka in din ansökan redan nu då urval och intervjuer sker löpande!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman

Sammanfattning

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 115 113 43 STOCKHOLM
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 115
STOCKHOLM, 16867

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024