OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM WORKZ
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.
Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.
Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.
Har du erfarenhet av kundservice eller bilindustri? Workz söker tillsammans med vår kund efter kundservicemedarbetare som vill utvecklas långsiktigt inom företaget!
VEM ÄR DU?
Vi tror att du gillar service och att hjälpa kunder i olika frågeställningar, stort som smått. Du kan ha erfarenhet från kundservice, bilindustri eller kanske biluthyrning.
OM TJÄNSTEN
Du kommer tillsammans med ditt team arbeta med att upprätthålla en högkvalitativ kundsupport där ni är länken mellan koncernens olika varumärken, kunden och försäljare.
Du kommer hjälpa både befintliga och nya kunder via chat, telefon och mejl. I dina kundärenden ingår även visst administrativt arbete.
Ditt arbete kommer vara varierande där du utöver att leverera en kvalitativ personlig service till kunder också har ett ansvar att följa upp kundens ärende för att säkerställa kvalitet och ta lärdom av kundens feedback. Du har också en viktig roll när det kommer till att kunna identifiera kundens behov och vid tillfälle slussa kunden vidare till rätt avdelning.
VI SÖKER DIG SOM
KRAV
• Du talar och skriver flytande svenska samt engelska, norska eller finska är meriterande
• Du har en fullständig gymnasieutbildning
• God datorvana
• Tidigare erfarenhet av kundservice eller bilindustri
För att passa i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du har följande egenskaper:
• Serviceminded – ett genuint intresse av att leverera professionell kundservice
• Stresstålig, uthållig och flexibel när det gäller arbetsuppgifter och situationer
• Tycker om att samarbeta och uppskattar att jobba i team
• Är en problemlösare med hög integritet
• Drivs av att leverera i tid med hög kvalitet
PRAKTISK INFORMATION
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, visstidsanställning med goda möjligheter till förlängning.
Lön: Enligt överenskommelse
Placering: Torslanda, Göteborg
Arbetstider: Mån-Fre 08-20, Lör-Sön 10-18
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
KONTAKT
För mer information om tjänsten kontakta rekrytering@workz.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic