OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du att arbeta på en social och härlig arbetsplats där du kontinuerligt arbetar mot uppsatta mål? Är du mogen, lösningsorienterad och viljan hjälpa andra? Då har du hamnat helt rätt!
Som kundtjänstmedarbetare hjälper du kunderna i en mängd olika ärenden som exempelvis abonnemangsfrågor, fakturafrågor och teknisk support. Arbetet inleds med en betald gedigen utbildning inom service & merförsäljning, kundhantering och företagets produkter och tjänster.
Kan du ge den bästa kundupplevelsen?
För att du ska trivas med rollen är det viktigt att du är driven och social. Du är ärlig, ödmjuk och lyssnar på kunden och dess behov. Du är lojal, hjälpsam & ställer upp för andra när problem som uppstår, på ett effektivt sätt.
Gillar du att leverera?
I den här typen av teamarbete är det viktigt att du är en lagspelare som vill bidra med positiva resultat för företaget och kollegorna. Individuellt har du möjligheter att påverka din lön genom provision utöver din grundlön. Du är därför effektiv och strukturerad och är van att arbeta i ett högt tempo.
Din bakgrund:
- Har grundläggande datorkunskaper
- Godkända gymnasiebetyg
- Talar och skriver flytande svenska