Arbetsbeskrivning
Vill du bli en del av Telia, ett ledande företag inom telekombranschen? Vi söker nu ambitiösa personer som brinner för kundsupport men även vill utforska sina kunskaper inom försäljning. Här har du möjligheten att utveckla dina säljkunskaper samtidigt som du skapar fantastiska kundupplevelser!
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara en viktig del av vårt team och ge support via telefon till våra kunder. Du kommer att hjälpa kunder med leveransrelaterade ärenden och ge rådgivning kring deras beställningar. Här får du chansen att utveckla din försäljningskompetens och erbjuda merförsäljning till kunderna – vilket gör att du utöver din fasta timlön även har möjlighet att boosta lönen genom provision. Vi tror på genuin och lättsam försäljning, där du erbjuder uppdaterade produkter och tjänster till befintliga kunder samt de som är intresserade av våra erbjudanden.
Vi tror att du: Har en fullständig gymnasieexamen
Är flytande i tal och skrift i svenska och engelska
Vill utveckla dina kunskaper inom kundservice och försäljning
Är ambitiös, snabblärd och kan hantera flera uppgifter samtidigt
Kan ta för dig och hantera kunder med olika typer av sinnelag professionellt
Gärna använder din kreativitet för att lösa problem
Bli en del av vårt team och ta del av förmånerna: Spännande karriärmöjligheter och utveckling
Möjlighet att påverka din lön genom provision
En unik arbetsmiljö med start-up känsla
Tjänsten är på 80–100 % och du kommer arbeta inom kundtjänstavdelningens öppettider vilket är 8–19 på vardagar och 9–18 på lördagar. Detta kan innebära att du ena veckan arbetar 8–17, andra veckan 10–19 etc.
Obs. Detta är en tillsvidareanställning, denna tjänst är ej aktuell för dig som studerar och planerar att fortsätta dina studier i höst.
Låter detta som en spännande möjlighet för dig? Skicka in din ansökan idag och ta steget mot en framgångsrik karriär som kundtjänstmedarbetare hos oss på Telia!