OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att ge den bästa möjliga servicen? Är du en flexibel och målmedveten person som vill utvecklas inom kundservice på ett världsledande företag inom området teknik? Är du tillgänglig omgående? Då kan du vara den vi söker!
Din huvudsakliga uppgift är att supportera företagskunder via telefon, chatt och mail. Det innebär bland annat att hantera frågor kring avtal, fakturor och kontorsmaterial. Du kommer också få möjligheten att själv vara med och påverka företagets utveckling. Det är därmed viktigt att du är en flexibel och analytisk person som trivs i ett entreprenöriellt klimat.
Vi söker dig som:
- Är en do:er som inte är rädd för att ta egna initiativ
- Trivs att arbeta i ett högt tempo
- Har en god kommunikativ förmåga och kan bemöta olika typer av människor
- Har minst 1 års erfarenhet från kundtjänst
- Innehar slutbetyg från gymnasiet
- Är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska
Detta erbjuds:
- En bred roll med utvecklingsmöjligheter
- Kontor i centrala Stockholm
- Vara del av ett familjärt och sammansvetsat team
- Spännande AW:s och andra företagsevent
- Dina arbetstider kommer att vara vardagar mellan 08.00-17.00.