Jobba med kundservice på ett världsledande techbolag

Jobba med kundservice på ett världsledande techbolag

Arbetsbeskrivning

Jobba med kundservice och support på ett internationellt och välkänt techbolag inom betalningslösningar med stora utvecklingsmöjligheter. I den här rollen kommer du att arbeta i firstline där dina primära arbetsuppgifter är att ta emot inkommande samtal från företagskunder.

Du kommer att arbeta i firstline där du främst kommer att ta emot inkommande samtal, mail och chattar från företagskunder. Vanliga ärenden är att felsöka och vägleda kunder i diverse tekniska problem gällande betalterminaler samt även utföra omprogrammering av dessa.

Vi söker dig som:

- Har tidigare erfarenhet av kundservice samt är intresserad och villig att utvecklas inom service och teknisk support
- Har en god kommunikativ förmåga och kan ta olika typer av människor
- Är lösningsorienterad, effektiv och strukturerad
- Trivs i en öppen arbetsmiljö och är flexibel som person
- Innehar slutbetyg från gymnasiet
- Är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska


Detta erbjuds:

- Tydliga utvecklingsmöjligheter inom Verifone
- Vara del av ett familjärt och sammansvetsat team
- Spännande AW:s och andra företagsevent
- Kontor i centrala Stockholm
- Dina arbetstider kommer att vara vardagar mellan 08.00-17.00, helgjobb kan tillkomma vid överenskommelse.


Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 februari 2022
  • Ansök senast: 12 augusti 2022

Liknande jobb


27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024