Jobba med kundservice på ett världsledande techbolag

Arbetsbeskrivning

Jobba med kundservice och support på ett internationellt och välkänt techbolag inom betalningslösningar med stora utvecklingsmöjligheter. I den här rollen kommer du att arbeta i firstline där dina primära arbetsuppgifter är att ta emot inkommande samtal från företagskunder.

Du kommer att arbeta i firstline där du främst kommer att ta emot inkommande samtal, mail och chattar från företagskunder. Vanliga ärenden är att felsöka och vägleda kunder i diverse tekniska problem gällande betalterminaler samt även utföra omprogrammering av dessa.

Vi söker dig som:

- Har tidigare erfarenhet av kundservice samt är intresserad och villig att utvecklas inom service och teknisk support
- Har en god kommunikativ förmåga och kan ta olika typer av människor
- Är lösningsorienterad, effektiv och strukturerad
- Trivs i en öppen arbetsmiljö och är flexibel som person
- Innehar slutbetyg från gymnasiet
- Är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska


Detta erbjuds:

- Tydliga utvecklingsmöjligheter inom Verifone
- Vara del av ett familjärt och sammansvetsat team
- Spännande AW:s och andra företagsevent
- Kontor i centrala Stockholm
- Dina arbetstider kommer att vara vardagar mellan 08.00-17.00, helgjobb kan tillkomma vid överenskommelse.


Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 mars 2022
  • Ansök senast: 24 augusti 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024