OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du driven, lösnings orienterad och har viljan att hjälpa andra?
Arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänst medarbetare är det viktigt för oss att du är en effektiv och kvalitetssäkrad handläggare som kan sköta kund ärenden. Dina främsta arbetsuppgifter är att hjälpa kunder via inkommande samtal. Som dagligen förekommer i högtrafik där inbokningar och avbokningar behöver kunna hanteras på ett professionellt sätt. Dessa ärenden hanteras via telefon för både företagskunder men mest mot privata sektorn.
Förmåner
Heltidstjänst med fast månadslön
20 dagars betald semester/år
Möjligheten att utvecklas personligt och få en framgångsrik karriär inom arbetet
Betald meritgivande utbildning
Belöningar och roliga arbetserfarenheter
Se mer av världen och leva i Spanien
Registrering av spanskt personnummer och sociala försäkringar
Bostadshjälp
Vem är du?
Är noggrann och strukturerad
Van att arbeta via telefon och dator
Behärskar professionell svenska i tal och skrift
Är du rätt person för jobbet?
Tjänsten passar dig som är redo att göra något nytt, hitta en ny vardag eller utvecklas snabbt inom kundservice. Du är positiv, målinriktad och arbetar effektivt mot uppsatta mål med hög kvalité. Den viktigaste pelaren på Nordic Operation Center är vår kultur. Vår vision är att bygga ett andra hem för vårt team där vi alltid sätter våra medarbetare i fokus.
Tidigare erfarenhet är meriterande men inget krav. Är du vårt nästa stjärnskott eller har du det som krävs för att bli det? Vi söker efter nya stjärnor men vi är också med och skapar dem från grunden!