Jobba med kundservice på Royal Design i Nybro!

Arbetsbeskrivning

Grattis! Nu finns det möjlighet för dig som brinner för service och människor att få arbeta som kundtjänstmedarbetare på Royal Design i Nybro under årets roligaste och mest intensiva period! Sök jobbet redan idag!

Om företaget
Royal Design och Rum21 är Nordens ledande inredningsbutiker på nätet. Varje månad har de fem miljoner besökare som kommer till dem för inspiration, information och det senaste inom trender och design. Det gör dem till en av de främsta online-destinationerna i Norden för konsumenter inom möbler, inredning samt glas och porslin.

Arbetsuppgifter

Här blir du en del av ett sammansvetsat team, där du och dina trevliga kollegor arbetar med inkommande samtal och mejl. Här hjälper du kunderna med deras problem, administrerar i systemet och ger dem din absolut bästa service! Till din hjälp har du, förutom dina stöttande kollegor, en teamleader som motiverar dig och lär dig grunderna i riktigt bra kundservicearbete.

Arbetstider: Måndag – Fredag 8-17.
Start: 11 november – 31 januari, för rätt person finns möjlighet till förlängning.

Formella krav

• Noggrann, ansvarsfull och pålitlig
• Du brinner för service
• Kan arbeta heltid under perioden november – januari
• God datavana

Meriterande

• Tidigare erfarenhet av service, administration och/eller kundtjänst
• Du har goda språkkunskaper i finska och/eller tyska
• Inredningsintresse



Personliga egenskaper

Vi tror att du som söker är i början av din yrkeskarriär, sett till ansvarsområde och löneläge. Din ambition och driv är att utvecklas och leverera service i världsklass. Vidare trivs du i en arbetsmiljö där man har arbetsro, mäter siffror, jobbar mot deadlines och har tydligt uppsatta mål.

Information

Vi tar ej emot samtal under processen och ber dig respektera detta genom att vid frågor mejla oss på bemanning.kalmar@lernia.se

Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Varmt välkommen med din ansökan!

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Bemanning & Rekrytering
  • 5 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 september 2024
  • Ansök senast: 26 oktober 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024