OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bakgrund
Vi söker dig som är strukturerad till din läggning, och tycker om att ge service till andra personer. Nyfikenhet och engagemang är bra egenskaper. Du måste ha förmåga att ta ansvar samtidigt som du är en prestigelös lagspelare.
Erfarenheter
Du bör ha någon erfarenhet av service där du har hanterat kunder i någon form. Gymnasieutbildning är ett krav, dessutom ser vi gärna att du har systemerfarenhet i form av administration av kontokort, crm eller liknande. Du måste kunna kommunicera väl på svenska och engelska samt hantera Microsoft Office väl.
Arbetsplatsen
St1 Sverige AB är ett av Sveriges största bensinbolag och växer fortfarande. Förutom de egna stationerna under eget varumärke, har företaget tagit över bland annat Jets och Shells bensinstationer i hela Sverige. Kunderna tankar vanligen med ett St1-kort, och det är även frågor och problem runt korthanteringen som är de vanligaste ärendena på kundservice.
Är du rätt person kommer du att jobba med ett 20-tal andra medarbetare som genom telefon, mail, chatt och sociala medier har kontakt med alla kunder.
PRAKTISK INFORMATION
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Placering: Centrala Sundbyberg
Arbetstider: Måndagar – fredagar, kontorstider
Lön: enligt Kollektivavtal och efter överenskommelse
VI ERBJUDER DIG
Workz är ett resursföretag som är helt fokuserade på kundservice. Som anställd hos oss får du mycket uppmärksamhet och en möjlighet att hela tiden utvecklas inom ditt yrke. Vårt utbildningsprogram ger dig en certifiering i kundserviceyrket vilket är en värdefull utbildning på arbetsmarknaden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic