OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobba med kundservice och support på Verifone. Ett internationellt och välkänt techbolag med stora utvecklingsmöjligheter.
Du kommer att arbeta i firstline där du främst kommer att ta emot inkommande samtal från företagskunder. Det kan innebära att bistå med teknisk support, felsöka och vägleda i de ärenden som kunden har frågor kring.
Arbetsuppgifter:
- Via telefon eller chatt supportera kunder från början till slut
- Felsöka problem relaterade till betalterminaler, exempelvis problem kopplat till transaktioner
- Utföra omprogrammering av betalterminaler
Vi söker dig som:
- Har tidigare erfarenhet av kundservice samt är intresserad och villig att utvecklas inom service och teknisk support
- Har en god kommunikativ förmåga och kan ta olika typer av människor
- Är lösningsorienterad, effektiv och strukturerad
- Trivs i en öppen arbetsmiljö och är flexibel som person
- Innehar slutbetyg från gymnasiet
- Är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska
Detta erbjuds:
- Tydliga utvecklingsmöjligheter inom Verifone
- Vara del av ett familjärt och sammansvetsat team
- Spännande AW:s och andra företagsevent
- Kontor i centrala Stockholm
- Dina arbetstider kommer att vara vardagar mellan 08.00-17.00, helgjobb kan tillkomma vid överenskommelse.
Verifone grundades 1981 och tillhandahåller säkra och effektiva lösningar för att kunna ta betalt med kort. De är idag världsledande inom tjänster och hårdvara för kortbetalning och finns i mer än 150 länder världen över. Verifone tillhandahåller lösningar för elektroniska betalningar till alla sorters miljöer - från den lilla kvartersbutiken och obemannade automater till stora internationella butikskoncerner och e-handel.