Jobba med kundsupport för ett modeföretag i Borås!

Jobba med kundsupport för ett modeföretag i Borås!

Arbetsbeskrivning

Vill du få möjligheten att komma in i ett anrikt modeföretag i Borås? Företaget håller just nu på att utveckla sin e-handel och söker efter en utåtriktad stjärna som kan stötta dem med deras kundsupport!
Din främsta uppgift som Customer Sales & Support är att ge våra kunder bästa möjliga service via telefon, mail och sociala medier och du arbetar självständigt med målet att uppnå hög kundnöjdhet. Du kommer att sitta på huvudkontoret och jobba tillsammans med försäljning- & marknadsteamet och övriga interna avdelningar.
Som konsult inom Customer Sales och Support kommer du att hantera frågor som bland annat berör ordrar, produkter, återbetalningar, returer mm. Kvaliteten på företagets kundtjänst har stor påverkan på hur nöjda kunderna blir. Vi strävar därför efter att hitta personer som kommer att ge kunder en bra upplevelse och ett bra bemötande.
Vi ser att du är en person som har ett intresse av mode och/eller textiler, är utåtriktad och kan ta initiativ under eget ansvar. Du har jobbat inom kundsupport och har som en del av ditt arbete även jobbat med sälj.

Arbetsuppgifter:
Svara på och lösa inkommande förfrågningar från företagets kunder i Sverige och utomlands, både privatpersoner (B2C) och företagskunder (B2B), via mail, telefon och sociala medier.
Stödja våra partners och göra det lätt för dem att sälja våra produkter
Hjälpa till att lösa kundernas behov (orderläggning, produktfrågor, specialanpassningar, returer, reklamationer, lagervärden och frakter).
Fakturering, med överföring för Norge till kundens norska bolag.
Leveransbevakning och reklamationer.


Kravprofil:
Tidigare erfarenhet av kundtjänst, minst 3 år- meriterande om du även har jobbat inom e-handel.
Erfarenhet av sälj, specifikt inom B2B och B2C.
Som lägst gymnasiekompetens.
Utmärkt kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska, talar du dessutom finska eller tyska är det ett stort plus!
Du har tidigare erfarenhet av Dynamics 365 BC, Askås, Sello och Excel.
Tidigare erfarenhet av orderhandläggning, faktura betalning och fraktspårning.



Uppdraget är för dig som söker en sysselsättning på heltid och kommer att tillsättas under januari 2023. Intervjuer kommer att ske löpande, sök uppdraget idag!
Har du några frågor om uppdraget? Kontakta makda.joseph@jappa.jobs med samtliga funderingar.
OBS! Vi tar inte emot CV via e-post!
*********************************************
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.
#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: New Terms AB
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 december 2022
  • Ansök senast: 18 januari 2023

Besöksadress

Viktor Rydbergsgatan 14
Göteborg

Postadress

Viktor Rydbergsgatan 14
Göteborg, 41132

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024