OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en stjärna på service och vill leverera härlig energi till ditt team? Du kommer att arbeta för ett världsledande företag där du hanterar ärenden som gäller bland annat smartphones, datorer och surfplattor.
Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik är meriterande!
I ditt arbete som kundservicemedarbetare för tekniskt support kommer du kommunicera med kunder främst via telefon, samt längre fram potentiellt över chatt och mail. Använder du surfplatta, dator eller smartphone? Då kan detta vara en tjänst för just dig!
Vi söker dig som:
- Är serviceinriktad och en grym problemlösare
- Gillar att jobba självständigt men har en god samarbetsförmåga
- Vill utvecklas och ständigt strävar efter att lära sig mer
- Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
- Har en fullständigt gymnasieexamen
Du erbjuds:
- Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt
- Ett glatt team med en stark gemenskap
- Fräscha och nyrenoverade kontorslokaler i Solna med gym och restaurang
- Lön och förmåner enligt kollektivavtal
Öppettiderna för denna kundtjänst är måndag till söndag mellan 08:00 och 20:00.
I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag tjänsten gäller delges längre fram i rekryteringsprocessen.
Vi videointervjuar löpande och ser fram emot din ansökan!