OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sprio söker dig som vill arbeta i en bred roll med kundtjänst, merförsäljning och teknisk support hos Canal Digital i centrala Göteborg. Tycker du om att hjälpa och vägleda andra människor? Söker du en varierande roll med möjlighet att utvecklas inom företaget? Då kan du vara rätt person för tjänsten!
Canal Digital erbjuder ett stort utbud av sport, film och serier för hela familjen. I rollen som kundtjänstmedarbetare hos Canal Digital får du möjlighet att klättra vidare inom företaget, lära dig mer om branschen i stort och även utveckla dina språkkunskaper genom att ta emot samtal från både Sverige och Norge - utan krav på tidigare erfarenhet eller kunskap i det norska språket!
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Erbjuda service och support till inringande kunder i Sverige och Norge
- Vägledning kring fakturor, abonnemang och produktfrågor
- Enklare teknisk support
- Merförsäljning samt nykundsförsäljning
Din profil:
- Målinriktad, noggrann och ansvarstagande
- Vill utvecklas inom försäljning och service
- Bidrar med positiv stämning till teamet
- Meriterande om du har förståelse för det norska språket (ej ett krav)
Tjänsten som kundtjänstmedarbetare är på 80-100% med fast lön och möjlighet till provision. Kundtjänstens öppettider varierar beroende på vilken avdelning du jobbar på, men arbetstiderna är förlagda mellan kl 08-21 måndag-fredag samt mellan kl 10-20 lördag-söndag.
Välkommen med din ansökan, vi intervjuar löpande!