OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en passionerad, tekniskt kunnig kundtjänstmedarbetare som vill ge kunderna exceptionell service?
Vidga dina vyer med ett helt nytt äventyr i Sydafrika. Ett land känt för sitt hisnande naturlandskap, de vänligaste människorna och solsken året runt!
Anslut dig då till vårt fantastiska team i Sydafrika!
Vår kund har med sitt ledande kundserviceteam en lång meritlista av prestationer där de gett kunderna utmärkt service internationellt.
Vi söker dig som är
-Tekniskt kunnig, kundcentrerad, ha rätt tänkesätt för att kunna hantera många olika kommunikationskanaler
-Bor i Sydafrika eller är villig att flytta minst 1 år
-Har svenska, norska eller danska som modersmål eller flytande (muntligt och skriftligt), samt goda kunskaper i engelska
-Är serviceminded (tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande)
-Har goda datorkunskaper
-Villig att jobba skift
-Är positiv och professionell samt en god kommunikatör
Dina arbetsuppgifter kommer vara:
-Hjälpa kunder via live chatt, telefon, mejl och sociala medier
-Identifiera kundens problem; felsöka dem för att hitta lösningen
-Ha god förståelse i produkten och kundens behov
-Kunna söka och ta emot information
-Se till så att kundens behov bemöts och hanteras med empati
Vi erbjuder:
-Grundlön plus bonus & generöst flyttpaket och assistans
-Heltidstjänst (40h/veckan)
-Möjlighet till hybridlösning/distans
-En utvecklande arbetsplats och goda möjligheter att växa inom företaget
-Möjlighet att vara en del av ett snabbt växande internationellt företag
Uppstart 1 feb, 1 mars, 1 april