OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Om Riga
Riga erbjuder en relativt låg levnadskostnad, vilket gör staden till ett attraktivt alternativ för både individer och familjer. Staden har dessutom utmärkta utbildningsinstitutioner, en hög standard på sjukvård och ett välutbyggt kollektivtrafiksystem. Med sitt centrala läge i Baltikum är Riga en perfekt utgångspunkt för att utforska andra europeiska destinationer. Ett internationellt företag i Riga söker nu nya medarbetare till sitt kundserviceteam. Här får du arbeta i en dynamisk kontorsmiljö med kollegor från hela världen!
Läs mer om att jobba i Riga
Vi erbjuder
Karriärmöjligheter (möjlighet till utveckling som produktspecialist, teamledare eller skiftledare)
Sociala aktiviteter och företagsevent
Sjukvårdsförsäkring
Prestationsbaserade bonusar
Gymmedlemskap och tillgång till coachning
Spelrum och kök som medarbetarna kan använda
Frukt- och grönsaksdag varje fredag
Kostnadsfritt kaffe
Flyttpaket (flygresa och boende under första månaden)
Om företaget
Vår kund är en global ledare inom kundupplevelser, och erbjuder tjänster som kundvård, försäljning, teknisk support och kreditadministration via ett stort nätverk av kontaktcenter. Med över 29 000 utbildade kundtjänstmedarbetare som hanterar tjänster på 33 språk åt fler än 400 kunder i 20 länder och över 50 servicecenter världen över.
Arbetsbeskrivning
Är du redo att ta dig an en spännande resa och bidra till att skapa positiva onlineupplevelser för miljontals användare? Missa då inte denna chans! Din dagliga roll inkluderar följande uppgifter:
Fungera som en kontaktpunkt för samtal, chatt och e-post från användare
Ge kundservice till våra klienter
Hjälpa och kommunicera med kunder via olika kanaler, inklusive telefon
Besvara kundernas frågor och vägleda dem vid eventuella problem med produkten
Hantera klagomål
Denna tjänst är heltid (40 timmar per vecka)
Direkt kundsupport på större evenemang runt om i världen
Andra uppgifter vid behov
Dina kvalifikationer
Flytande svenska i både tal och skrift samt goda kunskaper i engelska.
Erfarenhet av kundsupport är rekommenderat och ses som en fördel.
Grundläggande datorkunskaper.
Utmärkt problemlösningsförmåga och goda interpersonella färdigheter.
Förmåga att hantera flera konkurrerande prioriteringar, arbetsuppgifter och har starka kommunikativa färdigheter för att uttrycka dig tydligt och koncist.
_______________________________________________________________________________
Låter detta som en tjänst för dig så tveka inte att höra av dig med frågor och funderingar eller skicka ditt CV direkt till oss så bokar vi in en intervju.