OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta på en social arbetsplats där du varje dag utvecklas och ingår i ett härligt team med stark gemenskap? Har du samtidigt ett intresse för bank och finans och vill skaffa dig värdefull erfarenhet för framtiden? Nu söker vi flera kundservicemedarbetare till ett av Sveriges största fintechbolag!
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Du vägleder kunder, främst privatpersoner, i frågor gällande fakturor och betalningsmetoder. Det finns stora utvecklingsmöjligheter internt, bland annat till något av specialistteamen och ledande positioner. Vi ser det därför som ett stort plus om du har ambitioner att utvecklas internt på din arbetsplats!
I rollen som kundtjänstmedarbetare erbjuder vi bland annat
- En gedigen onboardingprocess som inleds med en fullt betald utbildning
- Friskvårdsbidrag på 1500 kr
- Tillgång till gratis gym i byggnaden
- Pingisbord och playstation på rasten
- Lön och förmåner enligt Unionens kollektivavtal
- Ett fräscht och nyrenoverat kontor med gångavstånd till Solna Station
För att trivas inom kundservice ser vi gärna att du
- Är social och tycker om att hjälpa till
- Tycker om att utvecklas och lära dig nya saker
- Kommunicerar flytande i både skrift och tal på svenska och engelska
- Är driven och ödmjuk
Arbetstider och schema
Tjänsten är på 80-100 % och öppettiderna för avdelningen är 08:00-22:00 måndag-fredag med stängt helger samt röda dagar. Du erhåller ditt schema en månad i förväg för att du ska ha tid att planera ditt arbete och fritid.
Intervjuer sker löpande - vi ser fram emot din ansökan!