Jobba med kundtjänst och merförsäljning!

Jobba med kundtjänst och merförsäljning!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi kollegor till vårt Remote-team! Vi söker dig som bor i Gävleborg eller Jämtland.

H1 är ett kundserviceföretag som grundades 2007. Idag har vi cirka 300 anställda både i Sverige och i Norge och vi fortsätter att växa. Vi söker nu dig som vill fortsätta ge våra kunder en god kundupplevelse och engagemang i vår organisation.

Du kommer att ingå i ett team hos oss på H1 Communication som samarbetar med en specifik kund. Din anställning inleds med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. Arbetstiden är schemalagd vardagar mellan 08:00-17:00.

Om jobbet

Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara, att med hög kvalitét, hantera kundförfrågningar främst via telefon men även andra kanaler och arbeta aktivt med service/försäljning. Det kan handla om befintliga och potentiella kunders avtal, att erbjuda tilläggstjänster samt svara på generella frågor gällande priser, flytt, faktura och avtal. Det ställer höga krav på din känsla för service och förmåga att på ett bra sätt lösa de uppgifter du ställs inför. Du arbetar i ett team och tillsammans utgör ni kundservicen för de produkter och tjänster som ingår i ert uppdrag. Arbetstiden är schemalagd vardagar mellan 08.00-17.00.

För att få en stabil grund att stå på inleder vi tjänsten med en betalt utbildning heltid på 2 veckor. Utbildning sker digitalt.

Om dig

Du bör vara intresserad av försäljning och motiveras av att arbeta mot uppsatta mål. Tidigare erfarenhet av försäljning/kundservice är meriterande men inga krav. Vi utbildar dig till att utvecklas internt hos oss och ställer således inga krav på tidigare erfarenheter. Vidare ser vi att du:

• Har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Har goda kunskaper i engelska i tal och skrift
• Du bor i närheten av något av våra kontor i Arbrå eller Östersund med omnejd

Som person är du målinriktad, flexibel och vill utvecklas i ditt dagliga arbete. Du har lätt för att få kontakt med människor och gillar att samarbeta i grupp. Då du även kommer att jobba med problemlösning ser vi att du som person ser möjligheter även vid utmaningar.

Detta erbjuder vi dig!

• Arbetstider under dagtid
• Betald utbildning
• Kompetensutveckling
• Grundlön och provisionsbaserad lön utan tak
• Kontinuerlig uppföljning och coachning
• Friskvårdsbidrag
• Kollektivavtal
• Arbete hemifrån där du tillhör ett energifyllt distansteam

Sista dagen att söka tjänsten är 20/11 – 2023. Skicka in din ansökan via länken, vi tar ej emot ansökningar via mail. Observera att intervjuer kommer ske löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat.

Vill du veta mer om vad tjänsten innebär, uppdraget eller har andra frågor – Kontakta ansvarig rekryterare Amanda Spejare på amanda.spejare@h1.se.

Resor till kontoret kan förekomma vid exempelvis upphämtning av utrustning.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: H1 Communication
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 november 2023
  • Ansök senast: 4 december 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024