Jobba med kundtjänst och merförsäljning hos Telia

Jobba med kundtjänst och merförsäljning hos Telia

Arbetsbeskrivning

Sprio söker tävlingsinriktade och sociala medarbetare till Telias kundtjänst. Här får du en bred roll med stora utvecklingsmöjligheter inom teknisk support, merförsäljning och rådgivning tillsammans med ett ungt och härligt team i Stockholm.

I rollen som kundservicemedarbetare får du hjälpa och vägleda Telias kunder kring enklare teknisk support, fakturafrågor, avtal och beställningar av det stora produktutbudet som innefattar bl.a. mobiltelefoner och abonnemang. Det förekommer även merförsäljning i rollen hos Telia, vilket passar dig perfekt som är målinriktad och en kreativ problemlösare. Här får du en fullt betalt utbildning i början av din tjänst där du får lära dig om Telias produkter, tjänster samt att merförsälja.

Vi söker dig som:

- Är social, utåtriktad och har bra samarbetsförmåga
- Gillar att jobba mot uppsatta mål och ser det som en möjlighet till utveckling
- Har stark känsla för service och är en snabbtänkt problemlösare
- Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska


Vi erbjuder:

- En arbetsplats med roliga kollegor och härlig gemenskap
- En varierande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
- En ung och modern arbetsmiljö med bland annat eget gym
- En fullt betald utbildning i början av din anställning
- Lön och förmåner enligt kollektivavtal
- Möjlighet till bonus utefter prestation


Arbetstider:

Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:

- Måndag-fredag 08-22
- Lördagar 10-19


Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juli 2022
  • Ansök senast: 31 december 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024