Jobba med kundtjänst på ett innovativt parkeringsbolag

Jobba med kundtjänst på ett innovativt parkeringsbolag

Arbetsbeskrivning

Nu letar vi efter en driven och engagerad person som trivs i en öppen och innovativ miljö. Du ska trivas med många bollar i luften där du får utrymme att vara kreativ i din tjänst.

På uppdrag av våran kund så utökar vi nu deras gäng inom kundservice med ytterligare en medarbetare. Avdelningen består idag av två grupper med totalt cirka 25 medarbetare. Du kommer att arbeta vardagar, dagtid med telefon som ditt främsta redskap.

Vi söker dig
Som trivs med att ha telefon som arbetsredskap och har inställningen att problem är till för att lösas. Du trivs med arbetet att möta kunden via telefon, lösa dess efterfrågan och samtidigt utföra arbetet i våra system. Du har av tidigare arbetsgivare beskrivits som lugn och metodiskt med ett mycket trevligt och tydligt bemötande. För att klara av tjänsten behöver du dessutom vara noggrann och flexibel för att kunna möta olika förfrågningar. Du trivs med att arbeta självständigt likväl som i grupp

Du bör

- Vara omtänksam
- Trivas att arbeta i högt tempo
- Vilja utvecklas och ständigt strävar efter att lära sig mer
- Vara flytande i tal och skrift på svenska och engelska
- Social och vågar ta för sig



Arbetstider:
Tjänsten är på 100% och du kommer att arbeta måndag-fredag 7:45-16:30.

Kontoret är beläget i Johanneshov men kommer i början på året flytta till nyrenoverade lokaler i Liljeholmen, mittemot tvärbanan Årstadal.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 januari 2022
  • Ansök senast: 26 juni 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024