Jobba med kundtjänst på Sveriges grönaste matkedja

Jobba med kundtjänst på Sveriges grönaste matkedja

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi dig som brinner för att leverera service i världsklass. Är du en person som är nyfiken, personlig och värdesätter kvalité? Då kanske du är vår nya stjärna!

Som kundserviceagent för denna matkedja är du ambassadör och rösten utåt för affären. Du blir en del av en dynamisk arbetsplats där den andra dagen inte blir den andra lik och där personlig utveckling står runt husknuten och väntar. Du blir en del av ett drivet team som ansvarar för att, i olika kanaler och verktyg, hjälpa kunder som handlat eller ska handla. Eftersom kundservice utgör hjärtat i hela organisationen synliggörs ett väl utfört arbete. Detta kan med andra ord vara ditt första steg i en längre karriär!

Dina arbetsuppgifter:

- Hantera ärenden genom alla våra kanaler (som t.ex telefon, mejl, chatt)
- Hantera reklamationer, ordrar och leveranser
- Vara bryggan mellan Produktion, Kund och alla berörda Coops Kanaler
- Vara delaktig i arbetet mot företagets uppsatta mål respektive Kundservice teamets mål
- Bidra med support till egen personal t.ex. vid eventuella användningsproblem


Vi söker dig som:

- Är glad, trevlig och lojal
- Är serviceinriktad och lösningsorienterad
- Har god datorvana
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
- Har en fullständig gymnasieexamen


Arbetstider:

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid där du kommer arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:

- Vardagar 08:00-22:00
- Helger 08:00-20:00


Arbetsplatsen är belägen i Kungens Kurva.

Är det dig vi beskriver? Skicka då genast in din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 januari 2022
  • Ansök senast: 26 juni 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024