OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en effektiv kommunikatör som brinner för kundservice och support? Vill du arbeta på en resultatinriktad arbetsplats som alltid strävar mot att leverera en positiv kundupplevelse? Då har vi jobbet för dig!
I ditt arbete som kundservicemedarbetare med inslag av tekniskt support, kommer du kommunicera med kunder via främst telefon, men det finns även möjlighet att efter en tid arbeta med chatt, mail och sociala medier. Du kommer ansvara för att svara på frågor och lösa våra kunders utmaningar.
Vår kund har öppet alla dagar i veckan så du kommer att arbeta efter ett rullande schema som varierar från månad till månad.
Vår kund är belägen i Solna och erbjuder goda utvecklingsmöjligheter. Det är ett härligt och motiverande arbetsklimat med bra personalförmåner som friskvårdsbidrag. Du erbjuds även en utbildning i starten på din anställning för att du ska få lära dig grunderna inom kundtjänst, därmed krävs inga förkunskaper sedan tidigare. Det finns även goda chanser att bli övertagen av kund efter 6 månaders provanställning.
Gillar du dessutom teknik och har ett intresse av detta? Då passar du perfekt för vår tekniska support!