Jobba med oss på Telenors kundservice på soliga Cypern, start 22/5

Jobba med oss på Telenors kundservice på soliga Cypern, start 22/5

Arbetsbeskrivning

Vill du göra som många andra, ta steget och flytta utomlands? Då har du hittat rätt annons. Vi expanderar och söker just nu fler medarbetare till vårt härliga kontor mitt i Larnaca!
Hos oss kan du kombinera känslan av solsemester varje ledig helg med bra flexibla arbetstider måndag till fredag. Du kan även styrka ditt CV med många nya erfarenheter samt skaffa dig vänner för resten av livet!


Vad söker vi hos dig?
Vi söker dig som är en teamplayer, brinner för kundservice och merförsäljning. Vi ser gärna att du gillar att vara på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och en härlig teamkänsla.
I denna rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Våra enda krav är att du gått ut gymnasiet, pratar flytande svenska, kan prata och förstå engelska samt har rent belastningsregister.
Vad blir din arbetsuppgift?
Du kommer besvara inkommande telefonsamtal från Telenors konsument kunder.
Du kommer att hantera frågor angående abonnemang, tjänster, fakturor bland annat. En stor del utav arbetet handlar om service och att lyssna till kundernas behov där även den roligaste delen kommer in, försäljning.



Fördelar med att arbeta tillsammans med oss på Cypern:
Sol 340 dagar om året.
Du får alla verktyg du behöver för att lyckas genom att du börjar med 12 dagars betald utbildning.
Fast grundlön med provision utan tak.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/år.
Sjuk och olycksfallsförsäkring under arbete och fritid.
Förmånliga rabatter på restauranger, gym, skönhetssalonger med mera.

Övriga fördelar och trygghetsfaktorer:
Vi bokar och betalar ditt flyg från önskad plats.
Vi betalar för boende i fullt utrustade lägenheter som ligger mitt i Larnacas stadskärna med två minuters gångväg till kontoret och två minuter till stranden.
Du har 21 dagars semester per år.
Hjälp med all administration på plats på Cypern, exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.



Låter detta som något som intresserar dig?
Ta chansen och sök redan idag! Vi arbetar löpande med denna rekrytering och kommer att hålla en tät dialog kring läget på Cypern så att du känner dig trygg och säker genom hela processen. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att mejla Rekryteringschef Louise Ottosson, louise.ottosson@foundever.com
Information om tjänsten:
Start för utbildning: 22 maj
Plats: Larnaca, Cypern
Anställningsform: Heltid med inledande provanställning på 6 månader.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Foundever KALMAR
  • 8 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 20 april 2023
  • Ansök senast: 20 maj 2023

Postadress

Fartygsgatan 4
KALMAR, 39231

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024