Jobba med säljande kundtjänst på Bonniers härliga kontor!

Jobba med säljande kundtjänst på Bonniers härliga kontor!

Arbetsbeskrivning

Som advisor på Bonnier får du jobba med engagerade medarbetare i en härlig atmosfär med kollegor som bryr sig och stöttar varandra. Du får en gedigen utbildning, stöttning under och efter utbildningen samt möjligheten att utvecklas oavsett om du har jobbat 6 månader eller 15 år.

HUR SER EN VANLIG DAG UT?

Som kundservicemedarbetare på Bonnier kommer du att arbeta på en energifylld arbetsplats omgiven av engagerade och kunniga medarbetare. Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att svara på inkommande samtal från kunder där samtalen handlar om prenumerationsfrågor, fakturafrågor och övriga ärenden.

Bonnier har en bred kundbas och du kan förvänta dig varierande kundmöten med olika problem och behov. Du behöver anpassa dig efter kunden och ställa rätt frågor för att kunna göra kundanpassade erbjudanden. Försäljning kommer vara en naturlig del av varje samtal då det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Du kommer få utbildning och kontinuerlig uppföljning och därmed bli bäst på service och försäljning tillsammans med oss.

Att jobba åt Bonnier innebär inte bara att du sitter och stirrar in i en skärm timme in och timme ut, uttråkad och längtandes hem. Det innebär sammanhållning, det innebär skratt med kollegor, det innebär roliga diskussioner med kunder och en stolthet i att vi kan hjälpa dem med nästan allt möjligt. Det innebär att jobba som ett team för att uppnå nya höjder, nya mål, nya rekord och inte minst nya band kollegor emellan. Allt ifrån provision till karriärs-främjande utbildningar, konsten att sälja, dator och systemvana och allt däremellan. Det innebär helt enkelt att du ansluter dig till världens bästa kundtjänst.” - Tomas Hellqvist, Advisor

VI SÖKER DIG SOM:

Är driven och utåtriktad i din kontakt med kunder. Du är ärlig, ödmjuk och lyssnar på kundens behov. Du är duktig på att anpassa dig i olika kundmöten och kan hantera olika människor. Du är också en motiverande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra och löser de problem som uppstår på ett effektivt sätt.

För att trivas och kunna göra ett bra jobb hos oss behöver du vara en lagspelare som motiveras av att arbeta mot uppsatta mål, vara öppen för feedback och coaching samt tycka att det är kul att bidra till positiva resultat för företaget och kollegorna. Individuellt har du stora möjligheter att påverka din lön genom provision utöver grundlön.

Vi vill att du uppfyller följande:
- Har grundläggande datorkunskaper
- Godkända gymnasiebetyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
- Talar och skriver flytande svenska

Har du övriga språkkunskaper samt tidigare erfarenhet av service och försäljning ser vi detta som meriterande, men vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Tjänsten börjar med en gedigen utbildning på 10 dagar där vi ser till att du är insatt i arbetsuppgifter, datorsystem, produkter och har verktygen för att kunna börja ta emot kundsamtal.

På kontoret får du nya kollegor och i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar. Självklart finns det gratis kaffe och frukt och stämningen på vårat kontor är energisk, öppen och positiv.

Då Webhelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen och det gör vi gärna tillsammans med dig!

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar, tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

START: 2022-11-14

PLACERINGSORT: Östersund

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 75-100% eller timanställning

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 08:00-18:00

LÖN: Enligt kollektivavtal

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-11-09

Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 

Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2022
  • Ansök senast: 9 november 2022

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare sökes!

Kundservicemedarbetare sökes!

27 november 2024