OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sprio söker mogna och ansvarsfulla personer till Synsams utgående kundservice. Tjänsten är för dig som vill förvalta och förbättra redan befintliga kundrelationer genom rådgivning över telefon. Du får chansen att vara en del av ett välkänt företag med stora möjligheter att utvecklas och ta eget ansvar.
Om tjänsten:
Utgående samtal till befintliga kunder
Rådgivning kring abonnemangsprodukter (linser, glasögon etc.)
Besvara fakturafrågor
Lön enligt kollektivavtal
Vi tror att du:
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska
Är mogen, pedagogisk och har ett proffsigt bemötande mot kunden
Är ansvarstagande och följer upp så att kunden får rätt återkoppling i tid
Förstår vikten av att vara personlig och agera expert mot kunden
Har ca. 1 år arbetslivserfarenhet
Meriterande om du tidigare arbetat med försäljning eller kundservice över telefon, eller om du talar något av de andra nordiska språken (norska, danska, finska).
Om Synsam:
Synsam är en ledande optikerkedja med drygt 180 butiker i Sverige och 500 i Norden. De erbjuder ett stort utbud av glasögon, linser och solglasögon samt erbjuder synundersökningar med ligitimerade optiker med lång erfarenhet.
Arbetstiderna kommer att variera, öppettiderna för kundtjänsten är:
Sverige/Danmark/Norge: Vardagar 09.00–19.00, lördagar 10.00–15.00 och söndagar samt röda dagar: stängt.
Finland: Vardagar 10.00-20.00, lördagar 11.00–16.00 och söndagar samt röda dagar: stängt.
Vi intervjuar löpande, välkommen med din ansökan!