OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba med support för ett världsledande internationellt företag? Hantera kunders ärenden om smartphones, appar, datorer och surfplattor. Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik är meriterande
I rollen som kundservicemedarbetare i den tekniska supporten kommer du att kommunicera med kunder via telefon men också över chatt och mejl. Du blir en del av ett glatt team med härlig gemenskap och får en roll där du ständigt utvecklas och får lära dig mer.
Vi söker dig som:
- Är serviceinriktad och social
- Gillar att jobba självständigt men har god samarbetsförmåga
- Är flytande i tal och skrift på svenska och engelsk
Du erbjuds:
- Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt
- Nyrenoverat kontor i Solna med gym & restaurang
- Lön och förmåner enligt kollektivavtal
Öppettiderna för kundtjänsten är måndag till söndag 08:00 - 20:00. Mer information om varumärket delges längre fram i rekryteringsprocessen.
Vi videointervjuar löpande och ser fram emot din ansökan!