jobba med support och felanmälan i first line?

Arbetsbeskrivning

Nu söker Framtiden AB dig som vill jobba på ett stort globalt företag i Stockholm, start i mellandagarna!Om kunden: Vår kund är ett stort globalt företag inom el, elektronik och informationsteknik och har varit ett av de ledande företagen i mer än 120 år.Avdelningen som nu söker ny medarbetare ansvarar för försäljningen av bland annat skrivar- och kopieringssystem i svartvitt och färg.Deras huvudkontor ligger norr om Stockholm och de har även filialer i Norden.Arbetsuppgifter och omfattning: Vi söker nu en medarbetare till vår kunds Helpdesk.Du kommer att arbeta i kundens support och felanmälan i First Line.Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att ta emot ärenden per telefon från företagets kunder i hela Sverige.Du kommer att hjälpa kunderna att lösa uppkomna problem runt sin dokumenthantering eller i annat fall skicka ärendet vidare.Omfattning: Heltid med start i mellandagarna. Skallkrav: 1.Gymnasieutbildning eller likvärdig.2.Du har erfarenhet från att arbeta med telefon.3.Du har god datavana och ett tekniskt intresse.4.Du har goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som i skrift.Meriterande: 1.Vi ser gärna att du har erfarenhet från arbete i helpdesk, men det är inget krav.Övrigt: Företaget erbjuder kontinuerligt utbildning.Personliga egenskaper: Du är en kvalitets- och servicemedveten person som kan kombinera högt tempo med god service.Du är även utåtriktad och en problemlösare.Du har en hög servicekänsla, ett tekniskt intresse och du trivs med att arbeta i telefon.Du är tålmodig, positiv och duktig på att bemöta människor. Arbetstider och anställningsform: 08:00-17:00 Du kommer inledningsvis att vara anställd av Framtiden AB och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag.Därefter övergår du i anställning till samma kundföretag.Kommun: Stockholms stad Tillträde: 2010-12-27 Skicka gärna din ansökan så snart som möjligt eftersom urval och intervjuer sker löpande.Ansökan senast: 2010-12-22 Låter detta som ett jobb för dig?Eller känner du någon som är lämplig?Kontaktperson:Linda Gustavsson, personalansvarig.Tel.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB, Stockholm
  • 2 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 15 december 2010
  • Ansök senast: 22 december 2010

Postadress

Warfvingesväg 31
STOCKHOLM, 11251

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024