Jobba med Telias kundtjänst - inget CV krävs

Jobba med Telias kundtjänst - inget CV krävs

Arbetsbeskrivning

Söker du jobb som kundtjänstmedarbetare och är en person som motiveras av möjligheten att komma framåt i din yrkeskarriär? Lockas du av tanken på att kunna utvecklas långsiktigt på en arbetsplats? Då kan Telia i Göteborg som just nu söker flera kundtjänstmedarbetare vara din nästa arbetsgivare. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan till oss på Sprio!
Om jobbet som kundtjänstmedarbetare Administrera och hantera enklare supportärenden genom att ta emot inkommande samtal och mail från kunder
Hantera frågor om fakturor och betalningar
Arbeta med en enklare typ av merförsäljning genom att identifiera behov hos kunden, på så vis har du även möjlighet till provision/bonus
Din profil
Vi söker dig som har ett stort driv och engagemang. Vi ser gärna att du är tävlingsinriktad och tycker om att jobba mot målsättningar. Det är även positivt om du har ett intresse för försäljning, även om denna tjänst endast innefattar en enklare typ av sälj via inkommande samtal.
Vi erbjuder dig En fullt betald utbildning samt stora interna utvecklingsmöjligheter
Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till bonus
En härlig gemenskap i fräscha lokaler
Friskvårdsbidrag, tjänstepension och andra förmåner enligt kollektivavtal
Arbetstider Tjänsten har en omfattning på 80–100 % vilket kommer fördelas över kundtjänstens arbetstider som är följande: Måndag - Fredag 08–19
Lördagar 09–18

Du erbjuds en provanställning som efter 6 månader övergårtill en tillsvidareanställning. Vår förhoppning är givetvis att du ser långsiktigt på denna tjänst, här får du alla förutsättningar att utvecklas i rollen och bli en stjärna inom service!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 april 2024
  • Ansök senast: 27 september 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024