Jobba mellan utveckling och verksamhet? Ownit behöver dig!

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

I Ownits leverans inom Bredband, TV och telefoni, uppstår alltid frågor, utvecklingsbehov, efterfrågan på nya tjänster etc. Dessa förfrågningar samlas hos Ownit i ett system hos en avdelning som arbetar med produkt och kravställning. Dessa ärenden prioriteras och stäms av vid möten med relevanta personer inom företaget. Produktspecialisten gör sedan en bedömning om vilka tjänster, ändringar eller liknande som ska genomföras och vilka resurser som ska allokeras. En specifikation skickas sedan till utvecklarna som gör nödvändiga förändringar utefter den specifikation som skapats. Du kommer att sitta i en mycket viktig och central roll för att säkerställa att Ownits utbud är konkurrenskraftigt och att kunderna är nöjda. Du kommer att arbeta mellan och med många olika personer och roller inom Ownits organisation.

Ownit sitter i ljusa fina lokaler tillsamman med Telenor på Katarinavägen vid Slussen i centrala Stockholm.

Om företaget

Ownits affärsidé är att erbjuda privatpersoner, fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och företag en kostnadseffektiv helhetslösning avseende Bredband, TV och Telefoni, LAN-installation.

Vi är ett svenskt bolag! Vi som arbetar inom Ownit har lång erfarenhet från telekommunikation och bredbandsbranschen. Vår styrka är att vi är den enda Internetoperatören som har tagit helhetsgreppet om kunden. Detta innebär att vi installerar den senaste tekniken, att vi är engagerade och att vi tillsammans med kunden hittar en affärsmodell som passar.

Din profil

Vi söker dig som har en teknisk bakgrund, gärna inom produkt eller kravställning och med kunskaper inom utveckling, scripting, test eller liknande. Du har relevant arbetslivserfarenhet på 3-5 år. Du tycker om att samarbeta med verksamheten men har samtidigt lätt för att arbeta med systemutvecklarna. Det är för dig naturligt att skapa relationer på många ställen i organisationen för att kunna göra en bra bedömning gällande de förfrågningar som når avdelningen. Du är en team-player men kan även arbeta självständigt. Du talar och skriver givetvis svenska och engelska obehindrat.

Är det dig vi söker? Ansök idag då intervjuer för tjänsten sker löpande. Har du frågor kring tjänsten är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson: joel@2complete.se // 084454344

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 28 december 2016

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


22 november 2024

21 november 2024

Kravanalytiker

Kravanalytiker

20 november 2024

Kravanalytiker

Kravanalytiker

20 november 2024