OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Älskar du IT och brinner för problemlösning? Då vill vi snacka med dig nu eller med en gång!
Vi har kunder som har kontor på lite mindre orter i Skåne som söker servicedesk tekniker där det stora fokuset kommer vara på O365 & ärendehantering.
Du behöver kunna möta alla typer av människor och på ett pedagogiskt vis hjälpa dem med sina IT-relaterade problem. Felsökning kommer bli din vardag och du älskar det! I vissa fall kommer du även behöva hantera försäkringsärende och annat smått och gott.
Erfaren från supportyrket är ett krav, men vi ställer inte krav på hur länge du har gjort det. Annat som vi tror du gillar och har erfarenhet från serverhantering, Active Directory, Exchage, Outlook, Offie365, basic nätverk och annat relevant! Erfarenhet från olika operativsystem ger en stor guldstjärna.
Du behöver vara flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift.
Start är omgående, eller så fort som möjligt och giggen är varierande i längd men ofta runt 3 månader långa!
Vad säger du? Nu kör vi!