Jobba som administratör hos Aimo Park

Jobba som administratör hos Aimo Park

Arbetsbeskrivning

Nu letar vi efter en driven och engagerad person som trivs i en öppen och innovativ miljö. Du ska trivas med många bollar i luften och jobba administrativt. Du kommer att omges av ett härligt gäng kollegor som sitter i kundservice. Här vill vi att du har kul samtidigt som du skapar lönsamhet!

På uppdrag av våran kund Aimo Park så utökar vi nu deras team inom kundservice med ytterligare medarbetare som kommer sitta med det administrativa. Avdelningen består idag av två grupper med totalt cirka 30 medarbetare. Du kommer att arbeta vardagar, dagtid.

Vi söker dig
Som trivs med att jobba självständigt i din roll, är strukturerad och positiv. Du kommer arbeta som administratör och knappa in beställningar samt ha hand om fakturahantering, viss kontakt via mail kommer att förekomma. Du trivs med arbetet i olika system och lösa problem. Du har av tidigare arbetsgivare beskrivits som lugn och metodiskt med ett mycket trevligt och tydligt bemötande. För att klara av tjänsten behöver du dessutom vara effektiv och flexibel för att kunna möta olika förfrågningar.

Du bör

- Vara omtänksam
- Trivas att arbeta i högt tempo
- Vilja utvecklas och ständigt strävar efter att lära sig mer
- Vara flytande i tal och skrift på svenska och engelska
- Social och vågar ta för sig
- Noggrann och strukturerad



Arbetstider:
Tjänsten är på 100% och du kommer att arbeta måndag-fredag 7:45-16:30.

Kontoret är beläget i Liljeholmen, mittemot tvärbanan Årstadal.
Du kommer vara anställda hos oss på Sprio men arbeta som konsult hos Aimo Park. Önskvärd start är måndag 10/10 och du kommer vara anställd till sista mars 2023 med möjlighet till förlängning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2022
  • Ansök senast: 9 mars 2023

Liknande jobb


26 november 2024