OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av ett dynamiskt team där ingen dag är den andra lik? Vi söker en engagerad administratör som trivs i en miljö med högt tempo och varierande arbetsuppgifter. Som administratör kommer du att spela en central roll i hanteringen av kundval och avtalskonfiguration. Om du är en noggrann problemlösare med god förmåga att planera och prioritera ditt arbete, samt har erfarenhet av att arbeta i moderna affärssystem, kan detta vara den perfekta möjligheten för dig!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu för kunds räkning en administratör till kontoret i Jönköping eller i Vetlandatrakterna. I rollen som administratör är du ansvarig för att bland annat registrera avtal och avrop, konfigurera avtal och annan administration kopplat till avropen. Du kommer att vara en del av en arbetsgrupp bestående av kollegor med liknande ansvarsområden, där ni tillsammans ansvarar för avtalen och arbetet.
Om du uppskattar arbetsmiljöer som är dynamiska och kräver snabbt tempo, kommer du att passa väl in på den här arbetsplatsen. Rollen förutsätter att du är noggrann, har förmåga att lösa problem och är skicklig på att organisera och prioritera din tid och arbetsuppgifter. För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du är en kunnig administratör med erfarenhet av att använda moderna affärssystem. Dessutom bör du vara en social person som trivs med att hålla god kontakt med olika aktörer internt på företaget.
Du erbjuds
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
- En gedigen introduktion till arbetet tillsammans med en senior kollega som handledare.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hålla kontakten med säljare gällande frågor kopplade till avrop eller oklarheter i avropen
* Avtalsregistrering
* Registrera avrop och avtal i företagets system
* Konfigurera avtal och avrop
* Övrig administration
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt och att arbeta mot uppsatta deadlines
- Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kollegor
- Har goda kunskaper i MS Office 365
- Har goda datakunskaper
Det är meriterande om du har
- Eftergymnasial utbildning inom administration eller likvärdigt
- Har kunskaper i engelska i både tal och skrift
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Innovativ
- Anpassningsbar
- Kommunikativ
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231