Jobba som Business Support i vårt Customer Success team!

Jobba som Business Support i vårt Customer Success team!

Arbetsbeskrivning

Är du en fena på att lösa administrativa uppgifter på ett självgående och effektivt sätt? Är du den kollegorna ringer när tekniken strular? Är du dessutom grym på kundbemötande? På OneLab får du chansen att använda dina skills och samtidigt vara med på vår tillväxtresa!

Vi på OneLab är mitt uppe i en väldigt spännande expansionsfas och söker nu en Business Support till vårt Customer Success team. Här får du chansen att samla på dig arbetslivserfarenhet under studietiden, där du förstärker vårt Customer Success team.



OM TJÄNSTEN

Som Business Support är din främsta uppgift att stötta teamet i det administrativa arbetet med planeringen av våra hälsoundersökningar. Detta innebär att

- Planera i datum för leveranser och hantera ombokningar.

- Skapa och skicka ut inbjudningar.

- Planera vem som ska göra vad.

- Arbeta i vårt CRM system Planhat.

- Förbereda faktureringsmaterial.

- Du kommer också agera support till våra kunder.



Vi strävar efter att öka servicenivån och samtidigt öka vår produktivitet. Därför kommer du alltid arbeta med perspektivet att effektivisera rutiner och se till att vi arbetar med rätt saker i rätt tid.

Dina arbetsuppgifter prioriteras i dialog med Head of Customer success och Team Leads och ditt schema planerar du ihop med närmsta chef och kollegor.



VI ERBJUDER DIG

- Ett flexibelt extraarbete inom health-tech.

- Att bli en del av ett härligt team som alltid hjälper varandra.

- Vara med på en framtidsresa där du tillsammans med ett passionerat företag är med och förändrar Sveriges företagshälsovård.



ARBETSUPPGIFTER OCH ANSVARSOMRÅDEN

inkluderade men inte begränsade till)

- Administrativt stöd för planering av hälsoundersökningar i interna system

- Övergripande ansvar för att säkerställa att all information som behövs inför kommande leverans hos kund är på plats

- Viss kundkontakt för planering inför Hälsoundersökningar

- Kundutskick såsom inbjudningar och enkäter

- Hjälpa Head of Customer success i rapportering av statistik

- Hjälpa till med underlag för fakturering av kunder

- Vidare verkar du för hög kundnöjdhet utifrån teamets övergripande mål



VI SÖKER DIG SOM

- Studerar på kandidat-/magisternivå, gärna inom hälsa, HR eller försäljning

- Har möjlighet att arbeta 50 % (ca 20 timmar i veckan)

- Har arbetslivserfarenhet av service och administration

- Tycker om att koordinera och administrera olika arbetsuppgifter

- Dessutom är öppen för nya uppgifter som tillkommer med tiden

- Har god förmåga att uttrycka dig såväl muntligt som skriftligt på både svenska och engelska, eftersom du kommer att kommunicera direkt med kunder samt skapa dokument för internt och externt bruk.



SOM PERSON…

- Är du positiv och vågar ta egna initiativ

- Ser du alltid till att lösa de utmaningar som du ställs inför och är inte rädd för att komma med förbättringsförslag

- Har du lätt för att lära dig nya digitala system

- Kan du hantera stress och har förmågan att prioritera bland arbetsuppgifterna.

- Är du kommunikativ och noggrann.





ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående

Plats: I centrala Stockholm, Torsgatan 13

Omfattning: Deltid ca 50%

Ansökan: Skicka in CV och personligt brev

Ersättning: Lön enligt överenskommelse

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OneLab
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 januari 2023
  • Ansök senast: 29 juni 2023

Liknande jobb