OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker till vår bemanningspool i Göteborg efter passionerade konsulter inom skönhetsbranschen för uppdrag på ett av världens ledande lyxmärken inom skönhet. Du är anställd av oss Retail Knowledge, och arbetar hos vår kund.
Detta uppdrag är under en dag, den 15/11 2022, men möjlighet finns att arbeta vidare, antingen hos kunden eller hos oss på Retail Knowledge.
Som uthyrd säljare ska du representera varumärket och ha en passion för skönhet, kundservice och försäljning. Din främsta uppgift är att representera varumärket och dess värderingar. Med hög servicenivå och kunskap om varumärkets produkter och historia strävar du efter att skapa exklusiva upplevelser för kunden under en dag.
Dina kompetenser
Du är en skicklig säljare med känsla för att sälja exklusiva skönhetsprodukter
Du är flexibel, självmotiverad och ansvarsfull
Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och slutför dem
Du är en lagspelare som vet hur man sätter laget framför jaget
Dina ansvarsområden
Ge råd om produkter inom dofter, makeup och hudvård
Erbjuda makeup-konsultationer för våra kunder
Förbereda, städa, öppningar/stängningar butiken
Lagerhantering i samråd med butikschefen
Inventering av kassan och rapportering till butikschefen
Det här erbjuder vi:
Arbete på ett av världens ledande lyxmärken
En unik arbetsplats
Utbildning inom dofter, makeup och hudvård
Det är ett krav enligt vårt kollektivavtal att du har en annan huvudsaklig sysselsättning så som studier eller deltidsjobb, du kan också ha ett eget företag, eller vara pensionär. Skriv tydligt i din ansökan vad din huvudsakliga sysselsättning är. Vi genomför en bakgrundskontroll vid tillsättning av samtliga tjänster, både internt och externt hos våra kunder, vilket är skälet till att du som kandidat behöver ange ditt personnummer i samband med din ansökan. För att vara aktuell för en intervju så behöver du som kandidat även göra ett personlighetstest. Detta tar drygt 10 minuter.
Datum för uppdrag: 15/11 2022, heldag under butikernas ordinarie öppettider.
Tjänstgöringsgrad: Behovsanställning. Vid fortsatt anställning så behöver man vara tillgänglig tre dagar i veckan, varav två vardagar och en helgdag, minimum sex timmar under butikernas ordinarie öppettider.
Lön: Timlön enligt kollektivavtal
Välkommen in med din ansökan!
OBS! Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se, vi har inga möjligheter att ta emot eller svara på ansökningar via mail. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Rekrytering sker fortlöpande, vilket kan innebära att annonsen kommer att kunna avslutas innan sista datum.
Retail Knowledge är ett av Sveriges ledande företag inom rekrytering/sourcing och bemanning av operativa och strategiska tjänster till detaljhandelskedjor och varumärkesleverantörer, både svenska och internationella företag sedan 2002. Vi har ett välutvecklat nätverk med förståelse för marknaden och affärsmannaskapet med ett starkt engagemang för våra kunders behov, -vår främsta prioritet är att nå våra kunders mål genom vår passion, kunskap och erfarenhet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Irina Backman
Fredrik
Caroline Gimmerborn
Daniel Paulus
Anders Fischer
Sarah Björklund
Åse Sverinsson
Unn Telge Gunnarsson
Sophia Braunstein
Kristel Karlsson