Jobba som ekonomiassistent i sommar!

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är serviceminded, positiv och har en fallenhet för struktur och ekonomi! Känner du igen dig? Skicka in din ansökan redan idag, eller tipsa en vän!

DINA ARBETSUPPGIFTER
I ekonomi-teamet blir du en administrativ resurs som hjälper till med faktura-hantering och godkännande. Du har en kontinuerlig kontakt med andra avdelningar, däribland inköpsavdelningen, och ansvarar till stor del för inkommande samtal. Samtalen kommer som oftast av kunder till företaget och gäller eventuella fel/problem eller uppdateringar kring fakturor som behöver lösas. Här sitter du tillsammans med dina kollegor i öppna kontorslandskap och teamwork räknas som a och o.
Tjänsten omfattning är 75% med chans till fler timmar beroende på mängden arbetsuppgifter.

OM FÖRETAGET
Vår samarbetspartner är en rikstäckande restaurang-och matgrossist med ett starkt lokalt engagemang som signum. Från Luleå till Malmö har de 16 olika lokala lager med noga utvalda sortiment passande för marknadens behov. De erbjuder ett brett sortiment av produkter från internationellt kända varumärken i kombination med produkter från lokala producenter. Deras kunder är alltifrån restauranger till dina lokala dagligvaruhandlare. Deras idé är att leverera riktigt bra råvaror till alla typer av kök och butiker – stora som små – enkla som exklusiva. Du erbjuds en fartfylld och spännande arbetsvardag med härliga kollegor under högsäsongen för detta bolag.

DIN PROFIL
För att axla rollen på bästa sätt tror vi att du går någon form av ekonomisk utbildning eller har arbetslivserfarenhet som har lärt dig grunderna av faktura-hantering- och registrering. Vi ser helst att du är en duktig och självgående problemlösare med ett genuint servicemind. I övrigt söker vi dig som är glad, positiv och villig att bidra både med professionalism och personlighet till gruppen.

KOMPETENSKRAV
•Du har tidigare och generell arbetslivserfarenhet från andra sommarjobb, extrajobb eller heltidsjobb
•Du har tagit studenten
•Du talar och skriver svenska och engelska flytande

MERITERANDE
•Du har erfarenhet från jobb inom ekonomi/fakturering
•Du har erfarenhet från att ha jobbat i restaurang/dagligvaruhandel


OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

VILLKOR
Startdatum: V.25
Ort: Karlstad
Arbetstider 7.30-14 (med överseende för eventuella förändringar)
Omfattning: 75%

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2022
  • Ansök senast: 11 april 2022

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


21 november 2024