OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker just nu en kollega till vår Inbound avdelning för att fortsätta upprätthålla vår höga servicenivå. Din roll kommer att innefatta administrativa arbetsuppgifter såsom att besvara telefonsamtal och mail som kommer in från företag i behov av ett uppdaterat brandskydd. Du kommer även att hjälpa till att driva försäljningen och hitta skräddarsydda lösningar till diverse verksamheter.
Vad kommer mina arbetsuppgifter vara?
- Hantera inkommande ärenden via mail och telefon
- Arbeta i olika datorprogram, exempelvis: Outlook, Office, Upsales mm.
- Hantera inkommande försäljningsmöjligheter
Vi söker dig som:
- Är obehindrad i svenska och engelska både tal och skrift
- Serviceorienterad & organiserad
- Har datorvana
- Problemlösare
- Samarbetsvillig, noggrann och självgående
Meriter:
- Har relevant tidigare erfarenhet
- Jobbat med försäljning
Vilka är vi?
Presto Brandsäkerhet AB grundades 1959 och är Nordens ledande aktör inom brandsäkerhet. Genom helhetslösningar, utbildningar och abonnemangstjänster skapar vi brandsäkra miljöer för små och stora företag i hela Norden. Varje år besöker vi 60 000 kunder, utbildar 40 000 deltagare och återvinner 100 000 brandsläckare vid vår anläggning i Katrineholm. Det är så vi skapar ett tryggt, modernt och hållbart brandskydd. Presto omsätter drygt 1 miljard kronor.
Övrig information:
Start: Snarast
Plats: Malmö
Omfattning: Heltid, Tillsvidare
Arbetstid: Vardagar, 08.00-17.00
Lön: Fastlön
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Natalie Soyege via natalie.soyege@presto.se.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav