OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ge dig ut på ett nytt äventyr och jobba som kundservicemedarbetare för ett av världens mest kända teknikbolag i Lissabon. Vem kan tacka nej till ett liv nära havet omringad av palmträd?
Om tjänsten
Den officiella titeln för den här tjänsten är kundservicemedarbetare men vi föredrar att kalla dig för “kundernas superhjälte”. Du är ju trots allt hjälten som ser till att lösa kundproblem varje dag! Du kommer att kommunicera med kunder dagligen på svenska, främst via e-post, sociala medier och telefon, men eftersom du är en ”superhjälte” så måste du även kunna samtala med dina internationella arbetskamrater, så bra engelskakunskaper är därför ett krav. Du kommer dessutom att få delta i en utbildning på plats och tack vare en omfattande handledning och coaching, så kommer du att bli en stjärna inom ditt jobb och kunna lösa kundförfrågningar och problem utan större bekymmer.
Kommunicera med kunder på ett vänligt och professionellt sätt.
Erbjuda kunder en hög kundservicenivå vid förfrågningar och problem samt informera dem om erbjudanden och kampanjer på webbplatsen.
Bygga en tillitsfull relation genom exakta svar och en positiv inställning.
Uppdatera kundkonton eller uppgifter vid behov.
Vad vi erbjuder:
Vår klient är ett internationellt bolag i Lissabon med anställda från olika länder. De söker motiverade kundservicemedarbetare som vill bli en del av deras internationella team och skaffa sig nya erfarenheter, men även lära känna den portugisiska kulturen och träffa nya vänner. Som kundservicemedarbetare kommer du att hantera kundärenden, svara på frågor och lösa olika problem, främst via diverse chattkanaler men stundtals även via telefon.
Du kommer att få delta i en betald utbildning, i ca två månader, där du kommer att få lära dig allt om arbetsprocessen och kundinteraktioner.
Din lön motsvarar den lokala standarden. Om du redan har tidigare erfarenhet inom kundservice har du möjligheten att få en högre lön från början. Annars brukar man få en löneförhöjning efter 12 månaders arbete.
Vad får du?
Bruttomånedslønn på 16 100 € (1 341,67 € per måned).
Språkbonus på 200 € (brutto) per måned.
Du kan også tjene en årlig bonus på 5 % av den årlige grunnlønnen, som utbetales én gang i året og er avhengig av måloppnåelse.
Omlokaliseringspaket på 2 000 € som ska täcka kostnaderna för flytten (flyg, första hyran, etc).
22 semesterdagar.
Privat försäkring.
Snacks, kaffe och läskedrycker.
Vad krävs?
Flytande svenskakunskaper (både i tal och skrift).
Bra engelskakunskaper (både i tal och skrift).
Minimiåtagande: minst 12 månader.
Du är minst 18 år gammal eller äldre.
Du behöver en skolutbildning.
Du är motiverad och gillar att arbeta i team.
Du har EU-medborgarskap eller schweiziskt medborgarskap.
Du trenger minst 1 års erfaring med kundeservice.
Anmäl dig och förvänta dig ett samtal från oss inom en arbetsdag. Vi kommer att berätta mer om Lissabon, tjänsten och din flytt. Pratar vi snart? 😃
PS Ingen lust att resa ensam? Ta med en vän och tjäna 1 000 €! Klicka här för mer info!
Required language: Swedish