OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bor du i Ånge och söker ett spännande jobb inom kundservice? Då har du hittat rätt! Bli vår nya kollega i vårt engagerade SJ-team i Ånge. Ta chansen och utveckla dina kunskaper i service och kundbemötande!
Varför välja Webhelp? Vi kan med stolthet säga att hos Webhelp har du förmånen att ta del av:
Ett årligt friskvårdsbidrag om 2200kr
️Ett internt poängsystem där anställda kan välja produkter för SJ
Stora möjligheter att växa i din Webhelp-karriär
Öppet kontorslandskap med nära kontakt till dina kollegor och chefer
Kollektivavtal med Unionen
Så här fungerar vi: Webhelp är ett företag inom outsourcingbranschen, vilket innebär att vi erbjuder våra tjänster till andra företag för att hjälpa dem hantera kundservice, ekonomi och andra affärsprocesser. Som vår kollega kommer du att vara anställd av Webhelp men arbeta med SJ:s kundtjänst.
Som kundtjänstmedarbetare på SJ kommer dina främsta arbetsuppgifter vara att besvara inkommande kundsamtal och mail gällande betalningar, tågavgångar, förseningar eller återbetalningar. Tempot på SJs kundservice kan tidvis vara väldigt högt och då gäller det att kunna hantera många bollar i luften samtidigt. Detta speciellt då vi i de digitala kanalerna hanterar flera interaktioner samtidigt i skrift, så för att lyckas i denna roll är det viktigt att du är trygg med att kunna skriva i ett högt tempo på tangentbordet. Vi strävar samtidigt alltid efter att ge bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.
Din anställning kommer inledas med en betald utbildning- och handledningsperiod mellan 5-6 veckor där du får lära dig grunderna i hur arbetet genomförs.
Hos oss kräver vi ingen tidigare erfarenhet. För att lyckas i denna roll och passa in i vårt team är det viktigaste att du är motiverad och villig att lära dig! Men för att kunna kommunicera med dina kunder behöver du ha godkända betyg i Svenska A/1 och Engelska A/5. Under rekryteringsprocessen genomför vi även bakgrundskontroller som du behöver godkänna för att vara aktuell för tjänsten.
Kan du redan föreställa dig själv i rollen? Det kan vi! Nu återstår bara några steg innan du påbörjar det faktiska jobbet. Vår rekryteringsprocess består inledningsvis av att du behöva genomföra ett personlighetstest, där vi gör en helhetsbedömning gällande personlighet, datorkunskap och språknivå. Om personlighetstet är godkänt kommer vi ringa upp dig för en kort telefonintervju och därefter bjuda in dig till en digital intervju. Slutligen genomför vi referenstagning och bakgrundkontroll - efter det ser vi fram emot att ha just dig som vår kollega!
Ta plats ombord - Nästa station är din karriärsresa! Sök redan idag!
START: 2023.11.06
PLACERINGSORT: Ånge
ANSTÄLLNINGSFORM: heltid, tillsvidare
ARBETSTIDER: Alla dagar, varierande dag- kväll- och helgpass mellan öppettiderna 06:00-22:00.
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023.10.23 (vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum)
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
Swedish
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780