Jobba som kundtjänstmedarbetare på den vackra ön Kreta!

Jobba som kundtjänstmedarbetare på den vackra ön Kreta!

Arbetsbeskrivning

Skulle du vilja bo nära hav och vackra stränder? Är du en empatisk person som gillar att hjälpa andra? Du har nu möjligheten att jobba som kundtjänstmedarbetare och välja mellan olika projekt bland många intressanta och framstående företag.

Om tjänsten 

När du jobbar som kundtjänstmedarbetare på Kreta kan du välja mellan olika projekt bland många intressanta och framstående företag. Du har möjligheten att utvecklas inom kundtjänst, försäljning och ledarskap. Dina huvuduppgifter består av att svara på inkommande samtal, analysera olika problem och lösa olika kundärenden. Med andra ord så är ditt mål att få kunder att lägga på luren med ett leende! Du kommer också vara en del av ett roligt och motiverat team.

Svara på inkommande samtal 
Lyssna på kunder och försöka att hitta en lämplig lösning på olika problem
Svara på meddelanden via e-post och chatt.
 
Allting är redan organiserat åt dig!

En annan positiv sak om denna lediga tjänst? Allting är redan ordnat åt dig! Företaget betalar för din flygbiljett till Kreta, och de ser också till att hämta dig på flygplatsen och kör dig till din nya lägenhet. Du behöver inte heller bekymra dig över att leta efter ett boende då företaget har ordnat en lägenhet, där du kan bo gratis under hela anställningen. Att flytta utomlands har aldrig varit lättare!
Företaget anordnar också olika aktiviteter regelbundet för hela teamet, så att du kan lära känna dina arbetskollegor.

Vad får du?

En bruttomånadslön på 1 029 - 1 300 €.
Två extra månadslöner per år (totalt 14 månadslöner).
Möjlighet att få en extra bonus varje månad om vissa mål uppnås.
Under hela din anställning kan du bo i en av företagets lägenheter. Det enda du behöver betala är elräkningen.
Företaget betalar ditt flyg till Kreta.
Transfer från flygplatsen till ditt boende.
Om du arbetar på söndagar eller grekiska nationaldagar får du 75% extra i övertidsersättning.
Möjlighet att göra karriär och växa inom företaget.
Roliga event och aktiviteter med dina kollegor.
En rolig arbetsplats med trevliga kollegor!

Vad krävs?

Flytande svenskakunskaper (i tal och skrift).
Bra engelskakunskaper (i tal och skrift).
Du är serviceinriktad, professionell och gillar att arbeta på ett strukturerat sätt.
Du har en stor ansvarskänsla och gillar att lösa problem.
Du har bra datorkunskaper.
Du har en bra kommunikationsförmåga.
Du är flexibel och har ett öppet sinne.
Du är minst 18 år eller äldre.
Minimiåtagande: minst 12 månader.
Du har EU-medborgarskap.


Required language: Swedish

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Working Adventures
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juni 2024
  • Ansök senast: 19 september 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024