OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Hoppa på möjligheten att utvecklas inom kundservice! Elgiganten söker nya kundtjänstmedarbetare till den norska och svenska kundbasen med start 6 november!
Elgiganten är ett marknadsledande företag inom återförsäljning av hemelektronik i Norden. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du därför få ta del av de nyaste produkterna och leverera service i toppklass till deras tusentals kunder!
Varför jobba med oss? På Concentrix + Webhelp tror vi starkt på vikten av att skapa en miljö där våra medarbetare trivs och kan lyckas i sina roller. Hos oss blir du en del av ett energifullt team i ett öppet kontorslandskap med nära kontakt till dina kollegor och ledare. Vi kan med stolthet säga att hos oss har du förmånen att ta del av:
💪 Friskvårdsbidrag på 2200kr/år
📚 Betald utbildningsperiod
💚 Kollektivavtal med Unionen
💰 Boosta din lön genom att dra in en bonus!
🚀 Stora möjligheter att växa i din Concentrix + Webhelp-karriär
💬 Möjligheten att skaffa erfarenhet och färdigheter inom norsk kundservice
🏢 Kontor i centrala Göteborg, med utmärkta pendlingsmöjligheter
På Concentrix + Webhelp jobbar vi med outsourcad kundtjänst där vi rekryterar kundtjänstmedarbetare till våra externa uppdragsgivare. Som en del av vårt team kommer du att vara anställd av Concentrix + Webhelp, men du kommer att arbeta med Elgigantens kunder, särskilt den växande norska kundbasen!
På den norska kundbasen kommer du tillhöra vår exklusiva grupp som enbart hanterar Elgigantens norsktalande kunder. Här har du chansen och bredda ditt cv med erfarenhet av kundtjänst på ett annat nordiskt språk! Här kommer du få hantera inkommande samtal från Elgigantens norska kunder, men även hantera kundärenden via chatt och mail.
På den svenska kundbasen kommer du hantera kundärenden via telefon och mail. I dagsläget är chatten inte en del arbetsuppgifterna, men du kan förvänta dig att introduceras till detta även i svenska kundbasen längre fram.
Gemensamt för den norska- och svenska kundbasen är att du kommer ha en viktig roll i att guida och lösa kundernas ärenden. Kundärenden kan exempelvis bestå utav frågor gällande fakturor, leveranser, försäkringar och lagersaldo i butik. Här kommer ditt fokus ligga i att leverera ett positivt bemötande samtidigt som kunderna får svar på sina frågor.
För att trivas på Concentrix + Webhelp bör du vara motiverad att hjälpa människor och lära dig nya saker. För att kunna kommunicera och hjälpa kunderna på bästa sätt behöver du ha godkända betyg i Svenska 1/A och Engelska 5/A. Under rekryteringsprocessen genomför vi även bakgrundskontroller som du behöver godkänna för att vara aktuell för tjänsten.
Rekryteringsprocessen: I samband med din ansökan kommer vi be dig att genomföra ett personlighetstest, där vi gör en helhetsbedömning gällande personlighet, datorkunskap och språknivå. Om personlighetstet är godkänt kommer vi ringa upp dig för en kort telefonintervju och därefter bjuda in dig till en digital intervju. Slutligen genomför vi referenstagning och bakgrundkontroll - efter det ser vi fram emot att ha just dig som vår kollega!
Ta chansen - Sök redan idag!
Start: 2023-11-06
Placeringort: Kontoret i Göteborg (Johan Willins gata 8).
Anställningsform: Heltid, tillsvidare (6 månaders provanställning).
Arbetstider: Varierande under vardagar mellan kl. 08.00-22.00.
Sista ansökningsdag: 2023-10-30 (Vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum).
Concentrix + Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Concentrix + Webhelp, you will be part of a community of over 440´000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 70+ countries.
Join us at Concentrix + Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Concentrix + Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#Swedish