Jobba som kundtjänstmedarbetare på Elgiganten i Göteborg!

Jobba som kundtjänstmedarbetare på Elgiganten i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger. 
För kunds räkning söker vi nu:

 Börja hösten på bästa sätt - genom att hoppa på möjligheten att utvecklas inom kundservice! Elgiganten söker nya kundtjänstmedarbetare till den norska och svenska kundbasen med start 16 oktober!



Varför jobba med oss? På Webhelp tror vi starkt på vikten av att skapa en miljö där våra medarbetare trivs och kan lyckas i sina roller. Hos oss blir du en del av ett energifullt team i ett öppet kontorslandskap med nära kontakt till dina kollegor och ledare. Vi kan med stolthet säga att hos oss har du förmånen att ta del av:

💪  Friskvårdsbidrag på 2200kr/år

📚  Betald utbildningsperiod

💚 Kollektivavtal med Unionen

💰  Boosta din lön genom att dra in en bonus!

🚀 Stora möjligheter att växa i din Webhelp-karriär

🏢 Kontor i centrala Göteborg, med utmärkta pendlingsmöjligheter

På Webhelp jobbar vi med outsourcad kundtjänst där vi rekryterar kundtjänstmedarbetare till våra externa uppdragsgivare. Som en del av vårt team kommer du att vara anställd av Webhelp, men du kommer att arbeta med Elgigantens kunder, särskilt den växande norska kundbasen! Från kontoret i Göteborg kommer du tillhöra en exklusiv grupp som enbart hanterar Elgigantens norsktalande kunder. Här har du chansen och bredda ditt cv med erfarenhet av kundtjänst på ett annat nordiskt språk!
Vi söker även ett fåtal medarbetare som kan hantera den svenska kundbasen.

Som kundtjänstmedarbetare har du en viktig roll i att guida och lösa kundernas ärenden. Detta kommer främst ske via telefon, men även via chatt och mail. Kundärenden kan exempelvis bestå utav frågor gällande fakturor, leveranser, försäkringar och lagersaldo i butik.

För att trivas på Webhelp bör du vara motiverad att hjälpa människor och lära dig nya saker. För att kunna kommunicera och hjälpa kunderna på bästa sätt behöver du ha godkända betyg i Svenska 1/A och Engelska 5/A. Under rekryteringsprocessen genomför vi även bakgrundskontroller som du behöver godkänna för att vara aktuell för tjänsten.

Rekryteringsprocessen: I samband med din ansökan kommer vi be dig att genomföra ett personlighetstest, där vi gör en helhetsbedömning gällande personlighet, datorkunskap och språknivå. Om personlighetstet är godkänt kommer vi ringa upp dig för en kort telefonintervju och därefter bjuda in dig till en digital intervju. Slutligen genomför vi referenstagning och bakgrundkontroll - efter det ser vi fram emot att ha just dig som vår kollega!

Ta chansen - Sök redan idag!





Start: 2023.10.16

Placeringort: Göteborg, vårt kontor ligger på Johan Willins gata 8.

Anställningsform: heltid

Arbetstider: varierande under vardagar mellan kl. 08.00-22.00.

Sista ansökningsdag: 2023.10.09, (Vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum). 

Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

#Swedish

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Group international AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 oktober 2023
  • Ansök senast: 18 oktober 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024