OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Teleperformance
Teleperformance är en ledande koncern inom digitalt integrerade företagstjänster och därmed en strategisk partner till många av världens största företag inom en mängd olika branscher och verksamhetsområden. Teleperformance erbjuder sina kundföretag en komplett modell för supportservice som kombinerar tre innovativa och värdeskapande lösningar: kundupplevelse, backoffice-tjänster samt stöd och vidareutveckling av kritiska affärsprocesser. Teleperformance har över 380 000 medarbetare som årligen hanterar mer än 1000 miljoner kundinteraktioner på 170 marknader i 83 länder. Teleperformance satsar mycket på sina anställda i form av goda utvecklingsmöjligheter och roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Miljonbemanning söker på uppdrag av Teleperformance stjärnor inom kundtjänst som vill arbeta heltid till kunden Vattenfall AB. Vi letar efter dig som är i början av din karriär och vill ta del av en spännande och utvecklade arbetsplats. Ditt primära uppdrag är att hantera inkommande telefonsamtal på ett professionellt och kundorienterat sätt. Som kundtjänstmedarbetare hos Teleperformance är det därför viktigt att du gillar utmaningar och är duktig på att kommunicera och att samarbeta med företagets bästa för ögonen.
Arbetsuppgifter:
I detta uppdrag kommer du att ge professionell service och support åt Vattenfall AB. Du har således en dynamisk roll och erbjuds dagligen stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att:
Ta emot inkommande telefonsamtal från företagets kunder
Besvara kundernas frågor gällande fakturor, teckna nya kunder samt elavtal
Vara lyhörd för deras behov
Arbeta aktivt för att hitta den bästa lösningen för dem
Vem är du?
För att lyckas i uppdraget och rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du:
Är serviceinriktad och brinner för att hjälpa andra
Gillar att arbeta med problemlösning
Är duktig på att kommunicera pedagogiskt
Kan anpassa dig efter kunden behov och önskemål
Är ansvarstagande och gillar att jobba mot uppsatta mål
Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska
Kan arbeta heltid
Meriterande:
Miljonbemanning lika mycket som Teleperformance lägger stor vikt i att du ska ha hög social kompetens och förmåga att bygga upp och upprätthålla goda kundrelationer. Du ger ett förtroendeingivande intryck samtidigt som du är tydlig i din kommunikation.
Övrigt:
Tjänsten är en heltidsanställning och arbetstiden är förlagd till årets samtliga dagar huvudsakligen mellan 08:00 och 18:15. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida där du laddar upp din ansökan. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterande konsultchef på Miljonbemanning.
Placeringsort: Göteborg, Backaplan
Tjänstgöringsgrad: 80-100%
Arbetstider: Förlagda mellan mån-fre kl 08:00-18:15
Om Miljonbemanning
Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet.
Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål.
Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringsavdelningen
0840022750
Konsultchef