Jobba som Product Owner för ett välkänt hushållsmärke

Jobba som Product Owner för ett välkänt hushållsmärke

Arbetsbeskrivning

Vår kund är ett känt hushållsmärke som har nått stor framgång i deras butikskedja och nu även i deras e-handel. I tillväxtfasen de befinner sig söker de nu en erfaren och innovativ Product Owner som kan bidra med utveckling!
Vad krävs det för att skapa en lyckosam affär? Vilka ramar behöver man jobba inom för att se till att projekt fulländas i tid? Var finns bristerna i den befintliga rutinen och hur förbättrar man dessa?
Detta och mer, är frågor som vår nästa Product Owner kommer att jobba med kontinuerligt. Vi söker efter en kandidat som har god koll på ecommerce och kan applicera tidigare erfarenheter till uppdraget. Med din tidigare kunskap och känsla för vad som ger resultat, kan du argumentera för varje beslut som tas i din roll. Som Product Owner kommer du att få jobba med målsättning samt driva arbetet framåt för att nå bolagets mål. Du har även ansvar för utveckling och hantering av IT- lösningar kopplade till e-handel.
Kundens kontor finns i centrala Stockholm. Uppdraget är ett hybrid. Uppdraget ligger på 6 månader med god möjlighet till förlängning.
Arbetsuppgifter:
Utvärdera systemlösningar och externa samarbetspartners för att säkerställa att e- com plattformen och dess stödsystem är up to date.
Prioritera, genomföra och koordinera leveranser av projekt, utvecklingsinitiativ samt förvaltningsrättningar.
Följa upp och säkerhetsställa systemleveranser samt tillhörande dokumentation.
Felsöka och att hitta lösningar för buggar och problem tillsammans med leverantörerna.
Ha en god dialog med interna avdelningar och pedagogisk kunna diskutera processer samt förklara tekniska ärenden.
Styra interna och externa resurser för att kvalitetssäkra projekt och leverans. Jobba strategiskt mot målsättningar och befintliga behov.



Vem är du?
Du har tidigare erfarenhet av e-commerce.
Du har en eftergymnasial utbildning inom ecommerce eller digital marknadsföring.
Du är noggrann, självsäker, ödmjuk och jobbar organiserat.
Du har erfarenhet av att jobba i en arbetsmiljö där du behöver prioritera ärenden och kan motivera din prioritering.
Du kan jobba självständigt men även i grupp.
Du inkluderar alla i gruppen och tycker det är viktigt att alla får känna sig hörda.
Du talar svenska och engelska obehindrat.



I övrigt är du en analytisk person som kan ta svåra teorier och bryta ner dem till utförbara strategier rent praktiskt. Din erfarenhet gör att du har ett helhetskoncept av ecommerce och kan jobba med agila processer för att nå målsättningen. Vi söker efter en teamplayer som kan skapa goda relationer på arbetsplatsen och brinner för ecommerce!
Intervjuer för denna tjänsten kommer att ske löpande.
*************************************************************************
Tveka inte att skicka frågor till makda.joseph@jappa.jobs om du har frågor om uppdraget.
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: New Terms AB
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juni 2022
  • Ansök senast: 20 juli 2022

Besöksadress

Viktor Rydbergsgatan 14
Göteborg

Postadress

Viktor Rydbergsgatan 14
Göteborg, 41132

Liknande jobb


25 december 2024

Fundraising content manager/Projektledare insamling

Fundraising content manager/Projektledare insamling

24 december 2024

23 december 2024

23 december 2024