Jobba som receptionist i Göteborg!

Jobba som receptionist i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av att arbeta i ett roligt och omväxlande uppdrag där du får använda din servicekompetens? Är du en person som är lösningsfokuserad och klarar av att ha många parallella projekt att ansvara över? Stämmer detta in på dig så sök jobbet redan idag!

Detta uppdrag innebär att du kommer att arbeta som konsult, vilket betyder att du kommer vara anställd via Manpower men arbetar som uthyrd konsult hos vår kund.

Uppdragslängd: 6 månader med chans till förlängning.
Arbetstider: 08:00-16:30 vilket resulterar i en anställningsgrad på 90%.



Vad innebär jobbet som receptionist?

Som receptionist kommer du i huvudsak att arbeta med kontorsservice, assistera chef och vara ansiktet utåt för besökare och leverantörer. Detta uppdrag är hos en av våra kunder som befinner sig på två olika kontorshotell i Göteborg, vilket innebär att man får stötta båda sajterna vid behov.

Exempel på dina arbetsuppgifter:

· Hantering av växel, besvara inkommande telefonsamtal, hantera allmänna förfrågningar.

· Ta emot, välkomna och hänvisa besökare till aktuell person eller avdelning.

· Säkerställa att receptionen alltid hålls ren och representerar företagets professionalism och höga standard.

· Underlätta för chefen genom att organisera och planera möten, konsulthantering och assistera vid andra uppgifter.

· Utföra diverse rutiner kring kontoret, som att hantera kaffemaskin, duka fram frukost etc.



Vem är du?

För att lyckas i rollen som receptionist är det viktigt att du är en mästare på att samarbeta och att arbeta proaktivt. Eftersom arbetet innebär daglig kundkontakt söker vi efter en glad och serviceinriktad person med god kommunikativ förmåga. Du trivs med att ha eget ansvar och tar gärna initiativ, är strukturerad och är noggrann.

· Har arbetslivserfarenhet som receptionist, kontorsadministratör eller liknande

· Erfarenhet av administrativa och kontorsrutiner

· God tidsplanerare med förmåga att prioritera uppgifter

· Praktisk erfarenhet av kontorsutrustning

· Utmärkt organisatorisk förmåga



Kvalifikationer

Vi söker dig som innehar ett B-körkort och har fullständig kompetens i både engelska och svenska. Dessutom besitter du kunskaper i Microsoft Office och har goda IT-färdigheter.



Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansökan

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila ansvarig konsultchef för uppdraget på paula.marchis@manpower.se

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 april 2024
  • Ansök senast: 1 maj 2024

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024